Huilerige en onrustige baby

Ik heb een dochtertje van bijna 3 maanden. Ze slaapt in de nacht goed door maar overdag is t een ramp! Na de voeding valt ze in slaap maar zodra ik haar in bed leg wordt ze wakker en gaat huilen. Houd ik haar bij me valt ze lekker in slaap en slaapt ook door maar zodra ik haar in de box of in bed lig begint ze weer te huilen. Net zo lang totdat ik haar weer bij me neem. Ze ziet er ook vermoeid uit maar het wilt maar niet lukken met het slapen in bed. Ik kom op deze manier ook nergens aan toe, het huishouden of koken, het lukt me niet. Ik weet me geen raad meer. Is dit normaal? Heeft iemand tips?
 
Ik zou toch proberen om haar wakker te houden tijdens de voeding en dan wakker weg te leggen, als ze moe is. Ik vind het niet vreemd dat ze wakker wordt wanneer je haar in bed legt. Ze ligt lekker warm, wiegend in je armen en dan ineens stil in een koud bedje. Bedje voorverwarmen kan dus wel helpen.
Baby's mogen best even huilen, geef haar een kwartier. Lukt het niet, even een speentje proberen, troosten in bedje en nog een keer een kwartier proberen.
Veel duidelijkheid en ritme geven... dus vaste volgorde in handelen.

Succes!
 
Terug
Bovenaan