huilsn

Hoi,

Mijn dochtertje van 9 weken huilt overdag en in het begin van de avond erg veel. Dit maakt mij erg onzeker. We maken haar 's morgens wakker voor de fles van half 8. Na het drinken slaapt zij tot ongeveer half 10. Dan doe ik haar in bad, geeft haar eten en dan speelt ze wat in  de box. Begint ze dan te huilen dan leg ik haar op bed en probeer haar na een kwartier huilen te troosten.  Dit huilen duurt dan vaak tot de volgende voeding van 2 uur. Helaas gaat ze na de voeding van 2 uur vaak weer door tot de voeding van 5 uur. Alleen wandelen of een ritje met de auto maakt haar slaperig. Het lijkt wel of ze de slaap in bed niet kan pakken? Herkent iemand dit, want ik wordt er momenteel radeloos van?
Alle goede tips zijn welkom. Ze slaapt overigens al in een bakerzakje, maar of dit helpt is de vraag?
Ik wacht vol spanning op jullie reakties.
Groetjes,
 
Hey hallo,

Ik herken je onzekerheid iig wel! Vervelend wordt je ervan.

Je vertelt dat jullie haar wakker maken voor de fles 's morgens, heb je al eens geprobeerd om haar te laten slapen, hoe laat wordt ze dan wakker? Ik denk dat het belangrijk is om op zo'n jonge leeftijd die belangrijke slaap niet teveel te onderbreken, ze verwerken zoveel dan! Slaapt ze 's nachts al door?

Het is misschien een idee een wat strakker ritme aan te leggen, haar op een vast moment in bed te leggen - niet wanneer ze begint te huilen in de box, maar misschien juist een stap voor zijn.
Ik heb wel geleerd dat je het meest op je eigen gevoel moet afgaan.
Wanneer jij denkt nadat je haar in bed hebt gelegd en ze begint te huilen: o, dit wordt niks! Ga je toch gewoon lekker naar haar toe? Ze is nog maar 9 weekjes en de enige manier waarop zij kan aangeven dat er iets is is om te huilen.
Misschien begint ze in de box wel te huilen omdat ze lekker geknuffeld wil worden door haar mama, of verveelt ze zich of is ze idd moe!! Je komt er niet gauw achter bij die kleintjes...

Naja, ik heb er inmiddels een heel verhaal van gemaakt maar ik hoop dat je er iets uit kan halen dat je aanspreekt!

Good Luck
 
Hoi!!

Mijn zoontje inmiddels alweer 13 weken, maak ik ook s'morgens niet wakker voor zijn fles...maar als dit het probleem niet verhelpt kan je misschien proberen om een gedeelte van de fles na het bad te geven, mijn zoontje gaat ook na de fles in bad maar na het bad drinkt hij vaak nog een restje melk en dan is hij tevreden.In ieder geval succes

Groetjes Daphne
 
Terug
Bovenaan