Huilt veel wanneer die moet slapen

<p>Hoi lieve moeders,</p><p>ik loop een beetje met mijn handen in het haar en op de laatste loodjes. Vanaf week twee onwijs krijsen.. uiteindelijk is het koemelkallergie, dat is dus sinds anderhalve week 'opgelost' dit ging anderhalve dag goed, om vervolgens weer een huilend kind te hebben.. was toen 11 weken dus dacht aan een sprong, zie ook dat hij geen krampjes heeft, dus dat is het niet. Maar zodra je hem in zijn bedje legt gaat ie vollop huilen en is onwijs onrustig, liefst is hij de hele dag wakker (ook heel erg onrustig) om alles te bekijken en soms wilt hij helemaal niks.. ik krijg hem niet meer in slaap overdag en weet ook dat hij overprikkeld is. In de nacht word hij soms wakker van harde scheetjes, dus ook in de nacht krijg hij niet alle rust.</p><p>White noise, kriebelen over zijn hoofdje, rust en regelmaat, helemaal niks helpt. Inbakeren heeft hij nooit fijn gevonden, hij wilt ook niet bij je slapen, of in de kinderwagen noem maar op. Ik heb het idee alles geprobeerd te hebben en vraag mij af of er misschien een andere oorzaak kan zijn? In de voeding zit probiotica toegevoegd, dit heb ik zelf eerder gegeven en daar werd hij ook onwijs onrustig van met overige klachten die hij nu ook heeft, zelf was ik daar dus mee gestopt. Hij krijgt de voeding pas 10 dagen en je hebt ook een versie zonder, maar die krijg ik (nog) niet.</p><p>Help! Ik zit er ook echt door heen, van het een naar het ander, al weet ik dat het slechter kan ben ik gewoon echt mentaal en fysiek op.</p>
 
Hoi lieve mama, 
het zou kunnen dat er iets anders is natuurlijk, maar kom daar maar eens achter.. als ik het zo lees heeft hij vooral veel onrust in zich, misschien zou een bezoek aan een osteopaat kunnen helpen? 
Hier goede ervaringen mee, onze dochter had spanning in haar nekje (door de bevalling) waardoor ze veel overstrekte en daar onrustig van werd. 2 bezoekjes aan de osteopaat hebben dat helemaal verholpen. 
Succes en sterkte!
 
Hoi, zoals hier boven gezegd zou ik ook eens kijken met een osteopaat. Heb je geprobeerd om slaapjes overdag in de draagdoek of draagzak te doen? Ik had ook een onrustige slaper waarbij weinig hielp, maar het slapen in de draagzak ging super goed. Ik hield me dan heel strak aan wakkertijden, omdat de signalen bij mijn zoontje heel onduidelijk waren. Dus rond de 3 maanden was het met voeding erbij max 90 minuten wakker en dan in de draagzak. Na een tijdje krijg je een ritme en een wat uitgerustere baby en kun je gaan proberen om slaapjes op bed te doen.
 
We zijn al 4/5 keer bij de osteopaat geweest vanwege spanning en beknelling, vorige week de laatste keer en dat was fijn en eigenlijk niet meer nodig, maar sinds die dag is het eigenlijk heel slecht geworden. De draagzak wilt hij absoluut niet, ben ten einde raad qua mogelijkheden..
 
Wat ontzettend naar voor jullie. Kan me voorstellen dat het mega zwaar is en je helemaal op bent!
Klinkt alsof je kindje mega oververmoeid is.. Ben totaal geen expert maar "the New Sleepcoach" wel, kan je volgen op Instagram. Je zou eens met haar contact op kunnen nemen? Zij werkt met de "droomritme" methode.. Boek is van Stephanie Molenaar. Juist voor kindjes die eerst onrust hadden door krampjes, reflux of allergieën.
Ik heb haar recent gecontact omdat ik het ook even niet meer wist.. Gewoon via haar site middels het contactformulier, heel snel en eerlijk antwoord terug.
Misschien een tip waar je wat aan hebt.. Wens je sowieso veel sterkte daar!
 
Wat moet dit zwaar voor jou/jullie zijn en leuk is het ook al helemaal niet. Hier ook een dramatische slaper, hier werkt de draagzak dan wel. Het is eerst ook een kwartier brullen als ik hem er in doe maar daarna slaapt hij en ook uren achter elkaar. Hoe lang ben je nu over op andere voeding? Geen ervaring met kma maar had wel eens gelezen dat soms nog andere voeding van een “tree hoger” nodig kan zijn. Heb je dit met je kinderarts overlegd? Soms kan een ZH opname ook helpen… heel veel sterkte!
 
Terug
Bovenaan