huiluren/uurtje

hallo

ik heb  nog wat vraagjes over huiluren/uurtje savonds

mijn kleine anna huilt nu ook sinds een week/2weken savonds tussen 2000 en de laatste fles, meestal geef ik die dan ook maar rond 2200 omdat ik het gehuil dan niet meer kan aanhoren...daarna is ze meteen stil en slaapt door tot 0700 uur.
Overdag krijgt ze na 4 uur dus het lijkt me niet dat het echt honger is?
Het begint nl zo'n beetje half uur na de fles van 1930 uur al zeg maar..
Ik vind na 2/2,5 uur de fles alweer geven wel snel maar 2 uur huilen word je wel beetje mal van als mama ;-((

ik hou haar uiteraard bij me maar ze wordt echt driftig soms..herkennen jullie dat?
ze trappelt dan met haar beentjes en is druk met haar hoofdje heen en weer aan het gaat, ze heeft dit alleen savonds?

gr Suus
 
Hoi,

Ja hoor... ik herken dit maar als te goed.
Zo te horen is je uk nog onder de 4 maanden, deze tijden is "standaard" bij die kleintjes.
Op die manier verwerken ze de dag, aangezien ze nog niet veel anders kunnen doen behalve huilen.
Ook zijn dit de tijden voor eventuele krampjes. Uiteindelijk gaat het allemaal wel over.
Tot aan de 4 maanden heb ik mijn dochtertje beneden in de box in de reiswieg neergelegd, of bij 1 van ons op schoot.

Succes!
Debby mv B'Elanna
 
hoihoi,

idd heel herkenbaar.......hier was het ook tot een maand of  3 bij allebei de kinders, ik heb ze die periode ook altijd beneden gehouden en op een gegeven moment merkte ik dat ie een ander ritme kreeg toen ben ik hem op bed gaan leggen, toen ging het goed,
succes ermee!

groetjes susanne
 
Hoi,

Het klinkt als krampjes. Misschien kan je cinaebaby druppeltjes geven als je dit nog niet deed. Toen mijn dochter zo klein was zat ze meestal de hele avond bij ons op schoot. Na de laatste fles ging ze naar bed.
Toen ze een maand of 4 was werd ze steeds vroeger moe en ging ze ook op de avond slapen.

Groetjes
 
P.S. Als ze na die laatste fles gelijk gaat slapen is dat toch heerlijk. Misschien kan die fles nog wel een half uurtje eerder. Scheelt weer in huilen. Dat zou ik gewoon uit proberen. Je hebt de kans dat ze dan  heel vroeg wakker wordt, maar misschien ook wel niet.
 
ik geef die fles al vaak al na 2 uur omdat ik na 2 uur gehuil het niet meer aan kan horen, vind het zo sneu!
eerder als na 2 uur mag het volgens mij niet ivm nieren

gr Suus
 
Terug
Bovenaan