Huiluur

Wat doen jullie tijdens een huiluur?? Daan heeft het altijd na de voeding van 15.00u tot de volgende voeding.. In bed ligt hij te huilen tot krijsen soms.. Ik loop tig keer naar boven tot ik er op een gegeven moment een sik van krijg en hem eruit haal om met hem op de bank te liggen.. Ook niet ideeal, want ik kan niks meer.... Draagdoek heb ik, maar krijg dat ding niet om.. Box liggen wil hij dan ook niet, wandelwagen ook niet... Hoop zo dat dit snel voorbij gaat!!

herkenbaar
wij nemen haar op de arm, laat haar daar in slaap vallen, dat helpt goed... draagdoek ook (is wel ff een paar keer oefenen maar dan wel fijn)
in bed laten huilen doen wij eigenlijk niet...

En een wipstoeltje? Joshua huilt soms ook zo maar als ik hem een beetje overeind in zijn wipstoel zet dan is het ineens goed. Vooral als ik dan de boog omhoog doe met de speeltjes eraan. Hij wil dus wel gewoon spelen etc, maar gewoon niet liggen. Misschien dus een idee om uit te proberen?

mijn dochter heeft gelukkig geen huiluurtje meer.ze huilt soms wel als ze het zat is om in de box te liggen.ik zet er dan ook vaak in een wipper met een speelboog.dan gaat ze lekker spelen en als dat niet werk zet ik haar in de schommel en daar word ze altijd rustig in.het liefst lig ze natuurlijk in mn armen.maar ja dat gaat niet hé de héle dag.ik laat haar nooit huilen.misschien niet altijd goed, maar ach.ze is nog zo klein en het is waarschijnlijk mn laatste baby.wil zo genieten van haar.gelukkig is het ook een heel rustig meisje geworden nu ze bijna 3maandjes is. dus ze houd me ook niet de hele dag meer bezig. kan ik weer een beetje me gang gaan in huis.

Heel herkenbaar, hier na de voeding van 19.00 uur een huiluurtje. Niks helpt, alleen constant met hem lopen. Dat wisselen ik en mijn man dan af. Hopelijk gaat het idd snel voorbij! Heb helaas geen tips.

Verder laat ik hem ook nooit huilen, kan het echt niet. Hij krabt zich dan helemaal onder en stopt nooit vanzelf met huilen (paar keer geprobeerd)

Hier geen huiluurtjes, maar wel hazeslaapjes in de avond. Ik ga er maar gewoon in mee, als hij een tijdje heeft geslapen en dan weer ligt te huilen (eigenlijk te vroeg om weer te voeden), haal ik hem er uit en begin de hele riedel van voren af aan. Hij is dan sneller moe en gaat dan weer het bed in.

Zonder speen en als hij het koud heeft gaat in slaap vallen sowieso niet..

Succes ermee, huiluurtjes komen altijd als je zelf ook moe bent en niets kunt hebben :-(

Terug
Bovenaan