huiluurtje

Hallo,

Ons zoontje van 15 weken huilt vooral tussen 17.00 en 19.00 uur.
Elke avond is het raak en we kunnen ook niet ontdekken of er iets aan de hand is dus zal het wel zijn z.g. huiluurtje zijn.
Op welke leeftijd gaat dit ongeveer over, wat is jullie ervaring hiermee?
 
hoi, ons zoontje heeft ook een huiluurtje gehad. We konden echter wel de klok erop gelijk zetten zowel de begin- als eindtijd.
Met 3 maanden, toen ook ineens zijn darmkrampjes over waren, was ook het huiluurtje voorbij, zo ineens van de een op andere dag!
 

Hoi,

Onze dochter Noa (24-04-04) had ook zo'n uurtje, rond half 8 's avonds. Geen krampjes of ergens anders pijn, nee gewoon: aandacht. Mevrouw wilde niet liggen en niet stilstaand vast gehouden worden, nee er moest bewogen worden! Na een paar weken rondlopen om haar stil te krijgen, waren wij het zat. Ik heb sowieso altijd rugpijn en mijn man was ook aardig op weg om dit te ontwikkelen... Op een avond heb ik haar op de bank gezet, ze was toen ongeveer 4 maanden. Ik ben naast haar gaan zitten en heb tegen haar gepraat. Steeds zeggen dat ze best bij me mocht zitten, maar dat mamma niet rond ging lopen. Geloof het of niet, na een dag of 3 was het over. Nu weet ik niet of wij geluk hadden, maar je kunt het allicht proberen: een paar avonden volhouden (desnoods met oordoppen in) en hopen op succes.

groet, Heleen
 
Terug
Bovenaan