huiluurtje

Ik had net foto's geplaatst van een zielig (NOT) yoëll
Maar zijn er meer kids met om een uur of 4 een huilkwartier/halfuur?
Steeds rond deze tijd begint hij met jammeren en mekkeren. Dan wil hij helemaal niets, dus leg ik hem even in zijn box. Dan gaat hij huilen en vervolgens ligt hij te spelen, dan ineens weer huilen enz enz. Na 15 a 20 minuten om en om huilen en spelen is het weer over.

Hij heeft geen honger, want hij heeft net een koekje en een sappie naar binnen zitten werken. Het zal wel een fase zijn en dus weer over gaan.

Pauline

Bij mij begint dat een uurtje later. Nardat hij om +/- 15.00 uit bed komt wil hij niet meer slapen, maar om 17.00 is ie echt wel moe! Maar in bed leggen. . .beter niet, want dan is het huis te klein! Dus dan maar weer beneden, maar gezellig is anders.
Dan om 18.00 hang ik van ellende die tiet er maar weer in en dan valt ie van ellende wel in slaap en dan slaapt ie door tot 22.00 uur.
Gekke kinderen hoor!
Liefs Phira

Hier gelukkig ook niet meer.
Hij had altijd zijn huiluurtje tussen 16.00 en 17.00 uur,dan was hij wel moe maar weigerde te gaan slapen,pfffff,lekker dan,net als je moet koken ed,haha.
Maar op een gegeven moment was ik er flauw van en heb hem dat uur laten huilen in zijn bed(erg zielig maar als je geen tijd hebt en hij beneden ook ligt te brullen dan maar naar boven),na het eten heb ik hem weer opgehaald.
De volgende dag heb ik hem weer naar bed gebracht en hij ging slapen!
Sindsdien slaapt hij gewoon aan het eind van de middag tot de laatste fles.
Groetjes Tanja

Wij kennen die huiluurtjes eigenlijk helemaal niet.
Zowel Yenna als Yari hebben nooit geen huiluurtjes gehad...
Moet zeggen dat ik er wel heel blij mee ben.

Groetjes Marina.

Terug
Bovenaan