Huiluurtje

A

Anoniem

Guest
Hoi moeders,

Amy is vandaag precies 14 weken oud. Volgens veel websites en boeken moet het huilen met 3 maanden minder worden maar Amy jammert er nog flink op los zo rond 5 uur 's avonds. We beginnen het nu engiszins onder controle te krijgen (voeding geven, in de box tot ze het zat is,  even laten huilen, troosten, even laten huilen, troosten etc.) maar ik kijk eerlijk gezegd wel uit naar de dag dat ze het huiluurtje achterwege laat. Ik wil ook wel eens om 6 uur aan tafel zitten in plaats van half 8 bwahaha! Wanneer stopten bij jullie de huiluurtjes, als jullie kleintjes die hadden?

Marian

het is heel normaal hoor, kinderen zijn nu eenmaal moe aan het eind van de dag. Mijn zoontje is 6 maanden en   heeft het ook nog regelmatig, beetje afhankelijk van hoe laat hij 's middags nog heeft geslapen. Om uiterlijk 6 uur stort ie echt in en moet hij na de fles gewoon naar bed. Tussen 5 en 6 is hij vaak huilerig, of wil continu aandacht en is dan wel tevreden als hij het krijgt.

Pffff, herkenbaar!
Maudy slaapt de laatste week zowieso slecht overdag, maar met de fles en wat spelen houdt ze het ook geen 1,5 uur vol beneden........dan begint ze weer te jengelen enzo, tenzij ik echt haar bezig ga houden, maar dat is natuurlijk ook niet altijd de bedoeling......
Ook hier schiet het eten er vaak bij in, heb gister zelfs het vlees laten aanbranden omdat mevrouwtje aan het mopperen was............en als Fons thuis is gaat het nog wel, maar als die weer naar het buitenland vertrekt moet ik echt zorgen dat ik eet..........wel goed voor de kilo's trouwens, whahaha!!!

Hoi,

Ook hier is het zo rond 5 uur huiluurtje. Kevin is dan gewoon moe en dan heeft de dag lang genoeg geduurd. Inderdaad helpt het als ik hem bezig hou, maar ja er moet ook nog wat te eten op tafel komen.... Ik vind dit het lastigste tijdstip van de dag maar probeer toch hier een soort van vast ritueel in te krijgen ( rond 6 uur wij eten, daarna Kevin in bad, fles en naar bed). Dit werkt op zich prima want dan wordt ie pas weer om 23 uur wakker voor de laatste fles.
Ik denk dat het er (voorlopig) nog gewoon bij hoort dat onze kleintjes aan het eind van de dag wat huilerig worden!
Groetjes Antina

Hihihihihi zal ik jullie eens wat vertellen. Onze oudste ( wordt in dec 2 ) is nog steeds jengelig rond deze tijd. Fenna gaat daar nog eens lekker overheen dus het is hier gezellig om 17:00 hahahaha.

Zucht......ooit komt het goed........toch??????

Bwahahaha, dacht ik toch ff dat het rond de drie maanden voorbij zou zijn!! Nou ja,kan me er maar beter op instellen dat het zo blijft. Tegen de tijd dat ze zestien zijn zal het toch wel over zijn?Krijgen ze puber-uurtje hihi.

Marian

Terug
Bovenaan