Huiluurtje!

Onze meid is nu 4 maand, maar nog steeds rond etenstijd (5/6 uur)  huilerig en onrustig. Ze huilt dan tranen met tuiten. Zodra je haar kamertje in komt, begint ze alweer te lachen.  Ik dacht dat dit over zou gaan. de ene dag heeft ze het wel meer dan de andere dag, maar hebben meer baby's dit? Hoe kan ik het beste troosten?

Hai!

Onze kleine Elise heeft hier ook last van, maar dan heeft zij het van 19 tot 20u ongeveer. Net als je een eigenwijze peuter naar bed aan het brengen bent.
De ene keer gewoon aan toe geven en lekker bij je nemen.   De andere keer gewoon even laten huilen, want je hebt dan zelf je handen vol, ofzo...  
En de kleintjes schijnen het ook even nodig te hebben, gewoon een beetje kwarren en alles verwerken van de hele dag!

Als ze wat ligt te piepen laat ik haar altijd liggen,. maar zodra het heftig huilen wordt kan ik dat niet! Dan flink knuffelen!!

Succes ermee!
Gr Antoi

Onze Thomas heeft precies diezelfde tijd (tussen 5 en 6) zijn huiluurtje. Apart. Hij is dan eigenlijk gewoon uitgeslapen, ik denk dat het de opmars is naar het wakker blijven tussen twee voedingen. Hij slaapt tenslotte 2,5 uur tussen  2 voedingen en dat de hele dag door. Dan mag hij ook wel eens een  wakker momentje hebben. We  nemen hem niet op schoot maar leggen hem lekker rustig in de box voor een uurtje, daarna krijgt hij  een voeding en kan hij  gaan slapen tot een uur of half tien.  

Ben dus niet de enige gelukkig..... ze krijst niet ofzo hoor, maar gewoon een beetje mopperen en tussendoor kan ze zo een paar minuten weer stil zijn. Nou meiden bedankt maar weer.

Terug
Bovenaan