huiluurtje

Mijn dochter Dhymaris is nu 2 wkjes oud en vanaf de dag dat we uit t ziekenhuis kwamen is ze na de fles van 8 uur ontroostbaar. De hele dag gaat t heel goed. Beetje wakker na de fles en dan heerlijk slapen. Maar zodra ze de fles van 8 uur savonds heeft gehad kan je niks meer met haar. Ze is moe dat is te zien maar ze wil niet slapen, niet in haar bed niet in de box en een beetje op de arm maar ook niet echt. Ze kan dan zo hard huilen...lijkt meer op hysterisch krijsen dat ik echt niet weet wat ik ermee moet. Alleen gister ging t redelijk, ze lag lekker in de wipper maar toen werd t drama na de fles van 12uur. Dat moeten we dus ook niet hebben. Ze is vanacht pas om half 3 in slaap gevallen. Wie heeft er tips? Ik heb al infacol voor darmkrampjes dus dat kan t ook niet zijn volgens mij.

Groetjes Pamela

hoi,
Karina was bij ons ook s'avonds na 7 uur erg aan het huilen. we zijn toen op advies gestopt met infacol, sindsdien is het huilen een stuk minder, Karina kon dan ook zo gigantisch krijsen en was dan ook niet meer tot bedaren te brengen. dus we nemen nu de krampjes maar op de koop toe.
sterkte iig!

Hoi,

Hier ook een babytje die zijn huiluurtjes heeft.Vanaf 5 uur tot ongeveer 8 uur...
Elke baby heeft dit wel,alleen de een iets meer dan de ander.
Alleen bij Jochem is het zo wanneer hij aan het huilen is en hij mag bij ons kroelen,dan is het ook gelijk over.Soms laten we hem gewoon even gaan,want bij ons is het precies rond etenstijd.En even huilen is ook goed voor een baby om de dag te verwerken..

Groetjes Elma

Hoi,

Hier ook een babytje die zijn huiluurtjes heeft.Vanaf 5 uur tot ongeveer 8 uur...
Elke baby heeft dit wel,alleen de een iets meer dan de ander.
Alleen bij Jochem is het zo wanneer hij aan het huilen is en hij mag bij ons kroelen,dan is het ook gelijk over.Soms laten we hem gewoon even gaan,want bij ons is het precies rond etenstijd.En even huilen is ook goed voor een baby om de dag te verwerken..

Groetjes Elma

Onze dani slaapt naar de borst van 20.00u ook niet en was de eerste dagen ook erg huilerig! Nu nog steeds flink wakker maar niet meer zo huilen t waren waarsch. de krampjes... (gebruik nu ook inflacol)

Misschien dat een badje helpt of natusan bedtime?
Maar je moet niet vergeten dat een baby 3 uur per dag mag huilen (zei de kraamzorg) al dacht ik toen ook pfff 3 uur lang... Maar van voeding tot voeding kan een kindje wakker zijn en de ene kijkt rond en de andere huilt al die tijd!!

Sterkte ermee!!

Misschien is het een idee om haar lekker bij je te houden en een knoopdraagdoek. Dit helpt ook goed bij krampjes en ze krijgt het baarmoedergevoel weer een beetje terug.

Veel sterkte!

Misschien is het een idee om haar lekker bij je te houden en een knoopdraagdoek. Dit helpt ook goed bij krampjes en ze krijgt het baarmoedergevoel weer een beetje terug.

Veel sterkte!

Bij ons was Olivia ook ontroostbaar 's avonds tussen 2 voedingen. Bij ons hielp alleen de osteopaat, de huiluurtjes zijn voorbij! Ik zou zeggen: baat het niet dan schaadt het niet!

Terug
Bovenaan