huiluurtjes>????????

hoi hoi

Onze dochter is bijna 9 weken huilt amper, maar sinds een paar dagen heeft ze rond 18.00 uur 19.00 uur enorme huilbuien. Echt tot krijsen toe ze is zowat niet te troosten ik wist me even geen raad en heb echt geen idee waar dit ineens vandaan komt. wie o wie herkent dit. Zijn dit soms de bekende huiluurtjes???

liefs een bezorgde moeder
 
Zouden dit geen krampjes kunnen zijn?

Onze Arianka huilde ook bijna nooit, tot afgelopen week, wat kan dat kind krijsen zeg !!
Het blijken nu dus krampen te zijn, na een warm badje en een flesje kan ze er wel weer even tegen aan en poept ze de dag erna gewoon.

Suc6 ermee !

Eystathia
 
Hoi,

Kan het zo zijn dat je toen je nog zwanger was, rond die tijd zelf wat drukker was?
Wij hadden het tussen 17.00 en 18.00, en ik was toen idd altijd wat drukker, en aangezien kleintjes dat merken, zou het dat kunnen zijn.
Een tip; tussen 18.00 en 19.00 dus lekker knuffelen.

groetjes
 
Oh wat herkien ik dit. Eva is ook een hele lieve baby maar 's avonds heeft zij ook har huiluurtje. DAt begon al toen ze nog een paar weekjes oud was en nu met 7 maanden heeft ze dat nog steeds. Inmiddels is het wel gehalveerd naar ongeveer een half uurtje. Als ze in totaal een uur per dag huilt is dat veel. Succes met je dochter.
Gr, Yolanda K.
 
Hoi,

MIjn dochter is 16 weken en doet dit ook al enkele weken. Ze begint dan tijdens het eten koken en als wij hebben gegeten is ze weer stil!! Ik heb gehoord dat dit heel normaal is bij baby's, maar het is wel lastig. Niks om je zorgen over te maken dus...!!!

Groetjes
 
ik heb gehoord dat het te maken heeft met dat de zon ondergaat... dat het dus gaat schemeren dan worden kinderen onrustig hoe je het oplost is gordijnen dicht en lampen aan... mijn dochter krijst overigens ook de afgelopen dagen alsof ze pijn heeft weet me er geen raad mee...maar als ik haar in een bedje leg met een druppeltje cinababy op haar speen valt ze heerlijk in slaap...
 
Terug
Bovenaan