Huis blabla

Haaai,

De klant is net gebeld... Hij was onderweg en heeft de documenten van de meting thuis liggen. Hij gaat morgenochtend naar mijn man smsen wat de naam is van dit bedrijf. Zodra ik dit hoor staat het hier!! Ik hoop dat het nog de moeite waard is.

gr.Ing

Hoi Ing,

Alvast heel erg bedankt voor alle moeite.
Weet je misschien ook op hoeveel meter afstand de draden lopen van zijn huis?
Ik probeer het huis "los te laten". Want ook al is het niet bewezen en is de kans op kinder leukemie klein... ik zal het mezelf nooit vergeven.
Maar het huis blijf trekken. Ik zie de website van funda tegenwoordig nog meer dan mijn eigen man. Maar ik vind natuurlijk niets meer! Maar goed. Ik wacht jou weer af. We houden de spanning er nog ff in.
Groetjes Ilona

Hoi Ilona,

Staat jullie droomhuis op Funda? Waar is het, ben wel benieuwd, kan ik ook effe spieken!
Enne, zoals ik je verhalen nu lees, blijft het je wel bezig houden. Wat ik je wil aanraden is om bij jezelf na te gaan of je het probleem wel helemaal los kunt laten als je zo'n test hebt laten doen.
Want stel dat die test zegt dat er geen straling is en je kindje wordt alsnog ziek. Waar ga je dan de oorzaak zoeken?
En is het dan nog wel steeds je droomhuis?
Succes met de beslissing!

Groetjes,
Maike

Nooooouuuu het heeft heel wat voeten in aarde gehad. (zieke man vanuit huis aan het bellen geweest met klant die vervolgens is gaan zoeken bij welk bedrijf het ook alweer was).

Hierbij de tekst uit zijn mailtje:

Wat later dan gedacht, maar het bedrijf wat het bij ons heeft gedaan bestaat niet meer.Hij kwam wel met een alternatief zie hieronder:

http://www.fitpleinshop.nl/product_contact.php?id=1508

Bij de GGD schijn je het ook te kunnen laten meten. Da's misschien een alternatief op bovenstaande.

Hopelijk kun je er wat mee.
gr.Ing

Heel erg bedankt voor de info! Bedank je man ook. Is hij al beter?
We gaan ermee aan de slag.
Maikje: Ik heb er aan gedacht om de link erbij te zetten.
Maar in verband met de privacy van de bewoners doe ik het toch maar niet.

Nogmaals bedankt en jullie horen de uitslag.

Groetjes!

Terug
Bovenaan