huis in orde

hebben jullie dat ook dat jullie vinden dat ieder hoekje van je huis schoon moet zijn ben alles aan het uitzoeken schoonmaken kasten aan hetuitzoeken is echt niet meer normaal me vriend vindt het ook wel fijn aan de ene kant maar hij wordt ook iedere keer aan het werk gezet dat vindt hij wat minder want zware dingen kan ik allemaal niet meer doen helaas

echte nesteldrang dus ;-)

Hier is het babykamertje nu echt zo goed als klaar, hier en daar nog met een klein kwastje verf langs de muren... kwamen we vandaag nog een stukje behangrand tekort, grrr. Bouwmarkt was gelukkig open.

Maar van mij mag de nesteldrang volgende week pas losbarsten, dan heb ik verlof :)

Whaha hier exact het zelfde! De zolder, bij ons een echte leefruimte moest nog en dat hebben we gedaan vant weekend. Idd de laatste dingen, alles netjes op n lijstje, ben ik aan t afwerken en tussendoor steeds even de babykamer hihi die moet up to date blijven... Nu nog mn ziekenhuistas inpakken en dan ist n kwestie van wasjes bij houden en schoonmaken bij houden...

Laat mij maar met 38wkn bevallen, ben dr aan toe haha

groetjes kim

heb totaaaal geen last van nesteldrang kwa schoonmaken dan haha!

ik doe de dagelijkse dingetjes, maar ook weer niet al teveel, heb erge bekkeninstabiliteit dus geef mezelf een paar klusjes en verder doe ik niks. ook voor m'n man, want als ik een dag druk ben geweest doet hij geen oog dicht snachts door mijn gedraai, gewoel en m'n gekreun omdat ik zoveel pijn heb. ga deze week ook maar eens m'n ziekenhuis tasje klaarmaken, nog een paar lege bierkratten scooren voor het bed en geboortekaartjes bestellen.

ben morgen 35 weken, dus over 3 weken mag het van mij ook wel...

hier nog z`n 1 , ik heb mijn huis aan kant dus die hou ik bij en ook de boodschappen hou ik bij .
ik ben vandaag 35 wk dus over twee à drie weken mag het wel komen .
ben er een beetje klaar mee .
afgelopen nacht weer slecht geslapen en me buik zit in de weg , de andere kinderen willen ook weer een platte mama om mee te spelen .
hihihihihi.
maar ja we hebben het niet voor het zeggen de kleine is er klaar voor of niet .
Dus we moeten echt afwachten meiden .
liefs evelien

oohhhh jahhhh
hier nog 1...gister toevallig de ramen binnen en buiten schoon gemaakt.. de gordijnen... en vandaag ook weer de andere kant van het huis gedaan.. maar iedereen denkt alleen maar aan het huis.. terwijl ik vind dat de auto(als mensen die die hebbe) ook gedaan mag worden. ik heb wel een auto... en als ik zo mag auto rijden wil ik wel mijn kleine ukkepuk in een schone auto vervoeren...
maar goed.. jah hier nog 1.... en ik ben van mij eigen al zo opgeruimd en schoonmaakfreak.. en nu nog erger.. ik heb af en toe wel eens medelij met mijn vriend.. die zoekt elke dag zich gek voor zijn spullen.. maar ook spullen die hij mist geeft hij mij de schuld... en dan moet ik wel eens lachen. hij de vergeetheid.. en ik de nesteldrag.. hahahaha potje op een deksel;)
succes nog allemaal

Terug
Bovenaan