Huis te koop

Hoi dames,
zoals jullie wel weten zijn Dennis en ik niet meer samen sinds sept. 2009. Dennis wilde graag dat ik in ons huis zou blijven wonen. Maar na veel nadenken heb ik besloten om ons huis toch te verkopen. Nu is vandaag de makelaar langs geweest. Toch wel moeilijk allemaal, zowel geestelijk als het praktische. Het zijn natuurlijk geen prettige tijden om je huis te verkopen, bovendien staat het huis 1 deur verder ook al te koop. (zijn ook uit elkaar)
Maarja ik blijf positief ondanks dat ik het nu wel weer even zwaar heb. (af en toe huilen enzo)
Nouja we hebben maar 1 koper nodig natuurlijk!

Dat wilde ik even kwijt,
groetjes van Sonja

hoi,ja kan me voorstellen dat je het even moeilijk hebt is ook een heel geregel..
hoop voor je dat je je huis snel verkoopt en idd je hebt dr maar 1 nodig.
en dat je een fijn plekje vindt voor danielle en jou!!suc6

heyy, had je net ook al en berichtje gestuurd natuurlijk, maar reageer toch nog even!
Goed dat je ook voor een frisse start gaat, een nieuw stekkie van jullie saampjes...
Ik weet er alles van!
Ik vond het ook moeilijk toen de makelaar hier was, en omdat het afgelopen week erop leek dat het verkocht ging worden was dat ook heel heftig.. maargoed dat is weer van de baan, dus ik moet me weer bijstellen (dat was nog erger... 2 dagen depri geweest..)
Ik vind het niet niks hoor een huis verkopen, zeker als er een mogelijke koper is.. onderhandelen, wat mis kan gaan (zoals hier?) en als je het "verkocht" hebt moeten ze ook de financien nog regelen wat ook nog verkeerd kan gaan! Wat dat betreft is een huurhuis wel even wat handiger..
Het is wel fijn dat je niet op de schopstoel zit, maar als je eenmaal de beslissing genomen hebt wil je ook dat het vlot gebeurd..

Nou lotgenootje, join de club van alleenstaande moeders die hun huis verkopen ;-) hihi
(pffffff!!!)

x

Hoi Sonja,

Moedig van je hoor! In deze tijd zal het zeker niet makkelijk zijn maar ja, je weet inderdaad nooit. Er hoeft maar 1 iemand te reageren.
Heel veel succes!

Groetjes,
Maike

Pfff, lijkt me heel lastig. Zoiezo een huis verkopen is volgens mij een stressvol gebeuren, en zeker nu!!

Hopelijk verkoop je je huis snel en krijg je er een mooie prijs voor!

hey sonja,

Jee, dat lijkt me echt heel erg heftig hoor! een hele stap...Veel succes met de verkoop van het huis. Ik hoop echt voor je dat er snel iemand zich meldt!

liefs miranda

Groot gelijk heb je! Hopenlijk kun je het huis goed verkopen om straks een frisse start te maken met je meiske. Ik snap wel dat het heftig is hoor. Je hebt er zoveel herinneringen liggen en het is best confronterend. Sterkte ermee!

lfs ing

Terug
Bovenaan