Huis verbouwen

A

Anoniem

Guest
Wij gaan binnenkort de boel verbouwen, maar ik probeer ook zwanger te worden. Nu hoorde ik dat je dan op moet letten met bijvoorbeeld verven en lijmen. Hebben jullie ervaringen of tips?

Pien

hoi Pien,

Ik heb er nog nooit van gehoord.
Wij zijn op dit moment ook aan het klussen in huis en ik heb de hele week geverfd in huis. Sterker nog, ik slaap al een week in een pas geverfde slaapkamer  (en dus in de verf lucht). Je moet natuurlijk wel zorgen dat je ook af en toe een frisse neus haalt. Soms denk ik wel eens dat we tegenwoordig veel te voorzichtig worden. Vroeger werd er ook helemaal niet op dat soort dingen gelet en werden de vrouwen ook gewoon zwanger!

Succes met klussen (beide manieren )
xxx

Hoi Pien,

Het is inderdaad zo dat verf lucht en lijm lucht slecht kan zijn voor de gezondheid van jezelf en de baby, maar als je voldoende ventileert is er niets aan de hand. Ik heb tijdens de zwangerschappen van mijn meiden de kamers alletwee geverfd enzo, maar dan met de raam op een kier en vaak naar buiten lopen voor een frisse neus.
Maar je kunt gewoon klussen hoor. De kids van mij zijn gezond en op goed gewicht te wereld gekomen.

Succes
Liefs Charlie

Terug
Bovenaan