Huisarts belde

Zoals mijn titel al zegt: Mijn huisarts belde, nu heb ik nummer herkenning en een antwoordapp. Dus ik kijk he, leuk ik had vrienden vandaag.
Was het de huisarts, mijn hart schoot in mijn keel, dit kan nooit veel goeds betekenen als zij belt en ik heb er niet om gevraagd..
Ik bel terug, ass aan de telefoon, moment geduld aub, dan zoek ik even uw gegevens erbij. Zegt ze daarna; ik zal even naar de dokter toe lopen om te overleggen. Ondertussen schoot door mijn hoofd, o,jee het is niet goed met mij of me kindje, ze hebben de uitslag van het bloedonderzoek.
Maar wat bleek, de huisarts doet een curcus/ opleiding echos maken, en nu had ze de opdracht om een echo te maken bij een zwangere of ik daar mogelijk intresse in zo hebben. Ik hoefde eigenlijk niet na te denken en zei ja, is goed, wanneer? Nu heb ik dus volgende week vrijdag nog een echo, kan ik lekker genieten van onze puk, nog een keer!

wat leuk!! Ik zou eerst ook schrikken en dan denken super wat leuk!!!

Dit doet mij denken aan de hielprik bij mijn dochter. Als die niet goed zou zijn dan zou de huisarts bellen of langskomen en 3 dagen na de hielprik stond de huisarts op de stoep. Ik schrok wel even zegt hij het was rustig dus denk kom op kraambezoek normaal heb ik daar geen tijd voor.

Terug
Bovenaan