huisarts geweest en zaad ingeleverd

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ik ben gisteren bij de huisarts geweest en kon vanochtend al het zaad van mijn man naar het ziekenhuis brengen,ik krijg begin volgende week de uitslag.Het is best snel maar dit komt omdat mijn man (darmkanker patient is en de ziekte van chrohn heeft)dit kan de zaadproductie zeer verminderen daar komt bij dat hij veel ouder is als ik.
Ik vroeg me af of jullie ook zo snel al bij het lab het konden inleveren en wat gebeurd er nou als het alleen aan mijn man ligt heeft iemand van jullie daar ervaring mee dat de oorzaak van onvruchtbaarheid bij de man ligt en wat doen ze dan? ze sproken bijv al over icsi.

hoor graag van jullie.

Nice

Hoi Niceey!

Jeetje heftig zeg dat je man darmkanker en de ziekte van crohn heeft! Gaat je niet in de koude kleren zitten denk ik!

Mijn vriend heeft heel slecht zaad. Het 80% beweegt niet.
Hij moet nu woensdag voor de 2e keer zijn zaakje inleveren (tussen de 1e en 2e keer moest een paar maanden zitten, want dan heb je weer "vers" zaad.)
Daarna gaan we waarschijnlijk (bij mij is alles goed) starten met iui. Mocht het zaad heel slecht zijn dan gaan we direct over op ivf.
27 oktober gaan we weer naar de gyn om dat allemaal te bespreken.

Moest jouw man niet zich niet aan regels houden met het inleveren van het zaad? Mijne mag 3 dagen geen zaadlozing hebben. Dus vanavond mogen we nog even !! hhahaah

Heel veel succes en ben benieuwd wat er uit komt bij jullie!

x Jacqy

He Hoi,

Nee dit is de eerste x eigelijk, we moeten dinsdag bellen en dan gaan we het evalueren met de arts, en dan wordt er gekeken of we in aanmerking komen voor of iui of ivf dat is dus afwachten nou heb ik begrepen dat onder een miljoen zaadcellen ivf en 400 zaadcellen doorgaan voor iui zeg maar.Ik ben best wel een beetje nerveus,van de eerste was ik meteen zwanger,maargoed dat heeft die rotziekte met zich meegebracht best heftig dus.Maargoed we willen er nog 1 x voorgaan.

En jij wat denk jij welke behandeling bij jou van toepassing is??

groetjes, NIce

ps: bedankt voor je berichtje

hoi!

Ik denk dat het iui gaat worden. Ben ook wel een beetje zenuwachtig voor wat er allemaal gaat komen.
Voor ons is het ons eerste kindje, dus nog nooit zwanger geweest.

Je verwacht het toch niet als je aan kinderen gaat beginnen, dat je in de molen terecht gaat komen!

Hou me op de hoogte van wat er bij jullie gaat gebeuren.

x Jacqy

Hai,

Dat doe ik ook zeker, ben ook heel benieuwd...naar jou..

ik hou je op de hoogte.

Nice xxx

Terug
Bovenaan