Huisarts geweest

Hoi hoi,

Vanmiddag bij huisarts geweest en ze heeft een bacteriële huidinfectie!
Superbesmettelijk ook. Vandaar dat ze dus niet goed reageerde op vaseline en zwitsal voor droge huid haha. Ik vond dat zo vreemd, omdat het altijd goed ging met die smeerseltjes.

Maar goed, we hebben nu een antibioticazalf gekregen en moeten een week smeren. Als dat niet afdoende helpt, krijgt ze antibiotica-kuur, maar hij wil eerst zalf proberen. Zit je er direct op.
Dus lekker smeren maar.

Gelukkig mag ze wel naar kdv. Die had ik gelijk gebeld, want daar moet ze morgen heen.
Maar omdat die plek onder dr oksel zit en dat nu toch goed bedekt is met dit weer, mag ze komen.
Ze smeren haar in met handschoenen aan en verschonen gelijk haar bedje.
Waarschijnlijk heeft ze t daar ook opgelopen, aangezien het dit weekend ineens op kwam.
Maar goed, wij smeren maar weer lekker door, nu met ander zalfje dus.

Bedankt voor alles.

Liefs Irene

Hoi Irene,

Jeetje zeg!
Een huidinfectie!
Ik ga heel hard duimen voor jullie dat de zalf goed werkt.
Wel prettig dat ze naar het kdv mag, anders moet je weer van alles regelen enzo.

Hele dikke knuffel voor je mooie meisie en ik bel je van het weekend even hoe het gaat.

Liefs Monica

Fijn dat je het nu weet en je er zalf voor gekregen heb.
Geeft ze nu ook minder pijn aan met die zalf erop?
Hopelijk is het met een paar daagjes weg!

Succes ermee!
Liefs Marina

Sterkte hoop dat het snel over is voor de kleine meid . Vervelend hoor als ze zo last hebben daarvan .
Ik ga ook duimen dat het snel over is.

groetjes lisette

O, wat fijn dat je nu in ieder geval weet wat het is, kun je er tenminste wat aan doen en gelukkig dat het op een "goede plek" zit zodat ze iig naar de opvang kan!
Hoop dat de zalf snel werkt, maar meestal wel he!
sterkte ermee!
Liefs MJ

Terug
Bovenaan