Huisarts geweest....

Hee meiden,

Vanmiddag bij de huisarts geweest ter ondersteuning van mijn volledige ziekmelding. We hebben even fijn zitten praten en ze vond het ook prettig hiervan op de hoogte te zijn. Wel zegt ze: "wij mogen nooit zeggen dat je wel of niet mag werken, dat is aan de bedrijfsarts maar alles waarvan je pijn of extra pijn krijgt mag niet!".

Ik heb haar alles verteld en ook dat ik vorige week dinsdag bij de bedrijfsarts was geweest naar aanleiding van mijn vorige ziekmelding (12 uur per week werken) 2 dagen later werd dat 100% ziek.
Ze vertelde me dat ik zeer waarschijnlijk een nieuwe oproep zal krijgen van de bedrijfarts en mocht hij/zij vragen hebben dat ze ten aller tijden informatie bij haar mogen opvragen. Verder laat ze het werkadvies voor nu en de komende tijd volledig over aan m'n fysio, die heeft tenslotte het beste inzicht. Heel fijn!!

Gelijk daarna mijn manager opgebeld en zelfs zij zei: "Ik vind dat je het keurig doet en dat je alles via de officiele weg bewandeld en meer...."
Nou, da's ook weer positief! Nu is het weer afwachten maar ben blij dat de dokter er nu ook van op de hoogte is.

Fijne middag nog. Liefs Lynn.

Wat fijn dat iedereen het zo oppakt! Je doet het ook wel heel erg netjes hoor, daar mogen ze ook blij mee zijn :). Kun je er zelf een beetje rust bij vinden?

XXX

hey meis

fijn idee idd dat de dokter nu ook volledig op de hoogte is. begrijp wel dat ze geen uitspraak doen over wel of niet werken, dat is idd aan de bedrijfsarts, maargoed als het zo doorgaat lijkt het me duidelijk!

ook fijn dat je werkgever een keer normaal doet. denk dat ze het geaccepteerd hebben whahaha

xxxx

Had gister al twee x gereageerd maar de site gaf steeds foutmeldingen en zei dat er bijvoorbeeld 5 reacties waren, maar ik kon er maar 1 lezen.

Meid je doet het allemaal erg goed. Fijn dat de huisarts nu ook van alles af weet. Je kunt trots zijn op jezelf.

Terug
Bovenaan