huisarts

hallo allemaal
hier maar weer eens een berichtje van mij.

ten eerste wil ik even alle zwangere onder ons van harte feliciteren, meiden geniet er maar lekker van.

gisteren naar de ha geweest omdat mijn cyclus ongeveer 48 dagen is.
Heb meteen een inwendig onderzoek gehad en gelukkig was alles in orde, ook nog bloed laten prikken om te kijken of mijn hormoonspiegel in orde is.
Donderdag krijg ik daar de uitslag van dus dat is weer spannend.

Verder zit ik nu op dag 45 dus mijn nod komt weer dichtbij.

groetjes patricia

Hoi Patricia,

Deed je ha het zelf? Ik heb het zelfde probleem, maar ik ben naar de gyn verwezen. 19 April eerste afspraak!

Wel weer even spannend met je NOD in zicht? Wat denk je zelf?

Liefs moi

Hoi Patricia en Moi, ik ben ook wel benieuwd wat voor inwendig onderzoek jouw huisarts heeft gedaan. Ik heb niet hetzelfde probleem, maar ga wel binnenkort de medische molen in. Als de ha inwendig onderzoek zelf doet, scheelt dat een hoop tijd denk ik!
Ik duim voor je dat je ongi weg blijft!
Liefs, el

hoi el en moi

ja mijn huisarts deed het inderdaad zelf ik stond ook effe met mijn mond vol met tanden, had nl nog nooit een inwendig onderzoek gehad.

eerst heeft hij met zon eendebek (geloof dat het zo heet) naar mijn baarmoedermond gekeken en daarna heeft hij met zijn vingers inwendig en boven op mijn buik aan de baarmoeder gevoelt.

wat mijn nod betreft ik heb geen idee hoop het natuurlijk wel, maar ja we zullen zien.

groetjes patricia

Hoi Patries,
ja nu snap ik het. Dat is vast niet het soort inwendig onderzoek waar moi en ik op zitten te wachten. Ik voel me ineens erg oud: vroeger toen ik net de pil slikte (dat is inmiddels meer dan 20 jaar geleden) kreeg ik ieder half jaar zo'n onderzoekje. Bij ons zullen ze wel verder van binnen willen kijken (in de baarmoeder en in de eileiders).
Nou meid, sterkte de komende dagen!
Liefs el

Terug
Bovenaan