huisarts

Hoi allemaal!
Vandaag ben ik naar de huisarts geweest en hij vond het toch ook wel vreemd dat ik maar 2 keer mijn menstruatie heb gehad. (sinds november '03 en ik ben niet zwanger)Hij neemt contact op met de gynaecoloog en a.s. dinsdag moet ik terug bellen wat er nu verder gaat gebeuren.
Eindelijk eens geen sceptische reacties over mijn leeftijd (23)en kinderwens. Hij zei dat hij het echt hardstikke leuk vond!
Nu afwachten tot dinsdag.

groetjes Jackje
 
hoi Jackje,

Fijn dat er meteen iets wordt gedaan en het is gelukkig zo weer dinsdag, en wat je leeftijd betreft een kinderwens is niet aan leeftijd gebonden vind ik het is een gevoel!!! en inderdaad de een is er eerder mee dan de ander en ik vind dat niemand kan beslissen voor een ander wat wel of niet te jong is, dus ga er lekker voor het is jouw droom!

Heel veel succes en hopelijk kun je snel aan de slag!

Liefs: Chili
 
Inderdaad, ik ben het chili eens. ik droomde er al van toen ik 18 was,maar gelukkig kon ik relativeren en bedenken dat een goede relatie toch wel heel belangrijk is en die had ik toen niet.
Bovendien ben jij(jullie) de enige die kan bepalen of je er klaar voor bent of niet.zet hem op meid!
succes!
 
Terug
Bovenaan