Huisarts!?!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

De HA wil voorlopig nog even niets doen. Hij zegt dat het inderdaad wel eens voorkomt dat de ongi  uitblijft.
Want aangezien we al een zoontje hebben, werkt alles wel goed volgens hem en hoef ik me voorlopig nog geen zorgen te maken. Mocht ik na een jaar (dat is eigenlijk al over 4 maanden) nog niet zwanger zijn, moest ik maar eens bij hem terugkomen en dan zou hij me doorverwijzen naar de gyn.

Zo lang overtijd ben ik eigenlijk ook nog niet (in dagen is mijn cyclus nu 39, dus 8 dagen overdue), maar ja zou graag willen dat er een nieuwe cyclus werd gestart.

Ik moet dus nog even geduld hebben. Is erg moeilijk.

Maar nu eerst lekker op vakantie. Morgen vliegen we naar Tenerife voor 14 dagen. Heb ik reuze zin in en ik zal trachten het hele zwanger worden effe te vergeten. Hoop dan eigenlijk ook niet dat ik in de vak ongi wordt (ach, ik moet dan ook niet zeiken, dan begint toch een nieuwe cyclus).

Jullie zijn dus ff van me af......nog geen nieuwe NOD dus.

Tot gauw.

Liefs, Clau

Ha Clau

Helaas dus niet veel wijzer geworden, en inderdaad jullie hebben al een kindje dus je kan wel spontaan zwanger raken!!!
He meid heel veel plezier op vakantie ga er heerlijk 14 dagen volop van genieten en dan weer met volle moed aan een nieuwe kans beginnen.
Ik weet inmiddels dat het erg makkelijk gezegd word"Je zal er wel teveel mee bezig zijn!!!"
Ja haha ik ben met de pil gestopt niet omdat ik pukkels wil toch????
Nou ja dat terzijde is een onplezierige bijkomstigheid maar dat heb ik er graag voor over.
Nou geniet en laat ons weten hoe jullie het hebben gehad!!

Groetjes Moppie

Hoi,

Ik wil je even een prettige vakantie toewensen. Lekker even afleiding.

Groetjes Monique

Hoi Hoi,

Geniet lekker van je vakantie en probeer het ff van je af te zetten (is makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het) Misschien gebeurd er wel wat onder de zon (je weet maar nooit).
In ieder geval EEN HELE FIJNE VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yara

Terug
Bovenaan