huisarts

A

Anoniem

Guest
hoi dames,

Sinds maart jl ben ik gestopt met de pil en wil graag weten wanneer we het beste naar de huisarts kunnen gaan??? Kan iemand mij hier wat over vertellen.
Ik ben erg onzeker

ik hoor het graag.

dikke kus bontrie

hoi hoi

ligt eraan waarom je naar de huisarts wil. voor zwanger worden staat gemiddeld een jaar.

groetjes danielle

ik hoop niet dat het nog 6 maanden duurdom zwanger te worden.
wil het al zo lang. maar goed doen we niks aan helaas.

Hoi,

Als je je onzeker voelt kun je toch best een afspraak met je huisarts maken?! Daar zijn ze voor toch?
Zou zeggen, bel gewoon even. Heb zelf bij de eerste heel lang gewacht met bellen omdat ik niet ongi werd en toen werd me verteld waarom heb je niet even eerder gebeld!!!

Dus gewoon ff doen!

Succes.

x mamaloe

Hoi Bontrie.

Als je je zo onzeker voelt moet je gewoon naar de huisarts gaan!
Er staat gemiddeld inderdaad een jaar voor maar als jij je er goed bij voelt om langs de huisarts te gaan dan moet je dat doen, hij kan je misschien wat gerust stellen.

Ik ben sinds januari bezig en ben na 3 maanden naar de huisarts geweest omdat ik lange cyclussen had.
Ik wist ook wel dat hij daar niets aan kon doen en dat hij waarschijnlijk zou zeggen dat ik geduld moest hebben maar ben toch gegaan.
En inderdaad vertelde hij me wat ik al wist maar ik was daarin wel gerust gesteld.
Mij deed het goed dus ik zou zeggen gewoon gaan!

Succes, groetjes Ilse.

Bij ons in de stad (Ehv) geven de verloskundigen sinds kort begeleiding als je zwanger wil raken. Kun je daar info halen en vragen stellen. Ik weet niet waar je woont maar anders is dat misschien ook een idee??

Hee bontrie,
Erg he dat afwachten, maar geduld is een schone zaak......
Na 10 maanden kun je gaan tempen, mocht het een jaar duren en je gaat dan naar de huisarts heb je in ieder geval een idee hoe je cyclus is.
Iedereen wil graag, ik ook, maar helaas daar vragen ze niet naar........
Succes in ieder geval!

hoi bontrie

ik heb maandag, volgende week dus, een afsprak met de huiarts. wij zijn in maart 2005 gestopt. Na een jaar wilde ik ook wel maar we waren toen net geemigreerd naar spanje dus waren we zoizo niet verzekerd voor de bijkomende kosten.
maar als jij gerustgesteld wil worden moet je lekker gaan! je zult waarschijnlijk te horen krijgen om 3 maanden te gaan temperaturen.

succes!
groetjes esther

Terug
Bovenaan