Huisarts

Ik heb op 24 maart een test gedaan, waarvan het resultaat positief was. Wel een heel licht streepje, maar toch. De volgende dag nog een keer getest, weer een licht streepje. Daarom heb ik 's middags de huisarts gebeld, om te vragen wat ik moest doen. Hij wilde me niet testen en verwees me door naar de verloskundige. Hij gaf aan dat een licht resultaat toch inhoud dat je zwanger bent. Ik de volgende dag de verloskundige bellen. Zij bevestigde het verhaal van de huisarts. Nu heb ik een afspraak voor 7 mei. Hopelijk gaven de testen het juiste weer, maar ben af en toe toch aan het twijfelen. ik las in een ander berichtje dat iemand een echo kreeg voordat ze naar de verloskundige gaat. Is dit normaal? Ik weet nu even niet goed wat ik moet doen. HELP!!!
Alles is nieuw voor mij, heb in mijn vrienden kring ook niemand om advies te vragen. Lang leve het forum!

Anne
 
hoi anne, het klopt je ben inderdaad zwanger!! GEFELICITEERD!!!!!!
het is niet gebruikelijk om voor dat je naar de vk gaat een echo laat maken.
meestal ga je eerst naar de vk, en als zij niet zeker weet hoelang je inverwachting bent, krijg je meestal rond 12a13 wk een termijn echo. ik wens je veel succes
groetjes van sandy
 
hallo anne,
bij deze gefeliciteerd meid
ook al is die nog licht dat streepje dan is het zo goed als zeker dat je zwanger bent.
had namelijk toen de tijd het zelfde.
was ook net een zwanger namelijk 4 weken.
zelf heb ik pas de echo gehad nadat ik bij de vk ben geweest om te bepalen hoelang ik precies zwanger was.had in mij 6de week een afspraak gemaakt bij de vk maar mocht pas bij de 11de week langs komen.
succes verder en geniet er van...
ps als je het straks nog echt zeker wilt weten kan je het over een week ofzo nog een keertje testen? ik wou het ook net geloven hoor ..heb er ook twee gedaan... eerst eentje voor ik na de huisarts ging en eentje 2 dagen er na want kon het nog steeds niet geloven..
groetjes ilonka
 
Hoi Anne!
Gefeliciteerd! Weet je, ik heb inmiddels 5 testen gedaan. Uit onzekerheid maar ook omdat ik het zo leuk vind steeds weer een positief resultaat te krijgen.
Voor mij is het ook de eerste keer dus net zo spannend. Het forum is inderdaad geweldig, ik heb er vandaag ook al wat aan gehad.
Heel veel succes ennne, volgens mij ben je met een heeeel dun streepje echt zwanger!

groetjems, Loes
 
Terug
Bovenaan