huisarts

Vandaag toch maar de stap naar de ha gezet.Zij vertelde mij dat 70% van de vrouwen zwanger raakt binnen 1 jaar en 90% binnen twee jaar.Ik ben in mei 2003 gestopt met de pil, dus zij vond eigenlijk dat ik nog binnen de normen viel.
Toch wel een verwijzing gekregen. Ga 13 sept. naar gyn.
Ben benieuwd.

groet,
Gonnie

Hoi Gonnie,
Fijn he als je eenmaal de stap hebt gezet? Nou meid ik kan je vertellen dat als je eenmaal bij de gyn geweest bent, het balletje echt gaat rollen.
Ik wil je wel aanraden om je cyclus vanaf nu bij te houden d.m.v. temperaturen. (als je dat nog niet doet).Je kunt dan het beste de lijsten meenemen. De Gyn kan dan niet meer tegen je zeggen, ga jij maar eerst even temperaturen en kom dan over een maand of 3 maar eens terug. Dan heb je dat al gewonnen.
Als je onderstaande link gebruikt ben je al bij de juiste pagina en dan kun je hem afdrukken, hij is lekker overzichtelijk.
Ik wens je heel veel Suc6 de komende periode en ik hoop natuurlijk dat je helemaal niet naar de gyn hoeft.

http://www.cycluskalender.nl/cycluskalender.htm

Veel liefs Ang …

he gonnie,
ik vind t ook een goeie tip. ik heb t 1 maand gedaan dat tempen en t is wel even een gedoe, maar als je t 1 of 2 maanden doet weet je al best veel. ik wist vrij snel dat t wel snor zat met dat ei maar toch fijn om even te zien. ik had t gecombineerd met cb-ovulatietest en dan zie je dus ook duidelijk dat de temp pas later omhoog gaat. ik gebruik nu dus alleen nog maar cb-test omdat ik zo snel mogelijk zwanger moet worden ivm endometriose. maar t is sowieso heel fijn om te weten wanneer je ei komt en ik merk dat ik er dan niet perse meer mee bezig ben omdat ik niet meer hoef te rekenen en doen...lekker duidelijk is t.
ik hoop dat er mooie tempstaatjes uit komen. (als je regelmatig bent is dat geloof ik meestal wel ok.) maar dan heb je dat ook even met eigen ogen gezien.
mooie timing toch? eerst vakantie en dan gyn...ik denk dat je nu ook wel even rust hebt he? omdat de afspraak vaststaat...
veel succes, lis

Terug
Bovenaan