huisarts

Ik ben sinds een jaar weer aan het proberen zwanger te worden. Ik heb al een dochter van 19 maanden. Nu was ik 5 maanden heel regelmatig, 35 dagen maar daarna ging het mis. Nu heb ik een cyclus van tussen de 27 en 35 dagen. Ik kan er geen touw aan vast knopen. Afgelopen 2 maanden was ik netjes 32 dagen en nu ben ik deze maand ineens een week eerder.
Zou ik hier eens een afspraak bij de huisarts voor kunnen maken?

Hoi,
Ik zit een beetje in het zelfde schuitje. Onze dochter is 4 en we zijn nu een jaar aan het proberen voor een tweede. ik snap mijn cyclus ook niet meer en wij gaan nu dan eindelijk een afspraak met de huisarts maken. wel een beetje eng, maar die mensen zijn er voor! dus gewoon doen.
Succes! Gr A

Temperaturen jullie al? Zo niet dan kun je hier beter alvast mee beginnen voordat je naar de huisarts gaat. Dat scheelt weer een extra bezoekje, want ze willen zeker bij een langere en onregelmatige cyclus toch altijd eerst zo'n temperatuurlijstje hebben.

Ik denk ook dat temperaturen een goede optie is. Je hebt hetzelfde als mij. Mijn cyclus duurt ook tussen de 28 en 40 dagen.
Waarschijnlijk is de eisprong niet regelmatig. Door te temperaturen kun je erachter komen wanneer deze is.
Probeer er bij het tempen niet bij na te denken en gewoon noteren.(niet gemakkelijk als je graag zwanger wordt) Als je dit drie maanden gedaan hebt kun je naar de huisarts gaan.
Veel succes,
Moon

Terug
Bovenaan