Huisarts

Hoi meid,

Erg vervelend zo allemaal... Ik zat vorige week in dezelfde situatie dat ik niet oongi werd maar na 10 dagen eindelijk wel...
Ik zou toch nog heel even wachten ook al is dit moeilijk.. ik snap je helemaal...

Als je maandag nogniet ongi ben geworden moet je naar het zhuis bellen voor een afspraak met een gyn..Als de ha je geen doorverwijzing geeft kan je altijd zelf bellen voor de poli... ook kan je dan aangeven dat je al een tijd bezig ben..

Succes, probeer het weekend even je zinnen te verzetten!

Kussies

@bloempje27
nee ik vind het juist fijn om te lezen hoe jij erover denk. en ergens heb je ook nog gelijk. zo wordt ik weer met beiden benen op de grond gezet (heb je af en toe nodig) haha. en wat betreft de huisarts hij zal het beter weten dan ik. alleen ben ik het er niet mee eens hoe hij de informatie overbrengt dat kan ook op een andere manier.
en al ben ik niet zwanger waar ik nu echt vanuit ga het is meer de onzekerheid ik had zo graag een bevestiging willen hebben.
internet is leuk maar hierdoor kun je alles opzoeken wat niet altijd goed is. maar wat een mens wel houvast geeft.

an voor alle andere dames bedank voor jullie steun doet een mens weer goed.

liefs hilda

Hoi Hilda,

Wij zijn sinds september 2009 bezig en afgelopen december naar de gyn geweest.
Ons geeft het rust nu we weten dat 'het ziekenhuis' met ons bezig is. We zitten alleen nog in de onderzoeken, maar er is wel al veel uitgesloten.

Misschien is dat ook iets voor jullie? Zeker gezien het uitblijven van je ongi en een positieve test, zou ik gewoon een belletje wagen!

Sterkte!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan