huisarts

A

Anoniem

Guest
Heey meiden,

net wezen sporten en dus tijd gehad om na te denken...

Heb besloten om morgen de huisarts te bellen, zijn nu een jaar bezig en vindt dat het tijd wordt dat ik met de huisarts ga praten.

IEmand nog tips?

liefs

Nee ik heb geen tips maar ik wil je wel zeggen dat ik het ontzettend knap van je vindt dat je naar de huisarts gaat!
Op een gegeven moment moet je andere stappen gaan ondernemen maar daar moet je verstandelijk ook aan toe zijn!
Er zijn vast meiden die je tips kunnen geven en precies weten wat je kunt vragen,

Heel veel succes!!!!

Hai meid,

Wij zijn zelf natuurlijk ook een tijdje geleden naar de huisarts gegaan (na 15 rondes) en het enige wat ik je qua advies kan mee geven is: vertel je verhaal en laat het gewoon op je afkomen! Je zal ongetwijfeld wel een doorverwijzing krijgen en de eerste onderzoeken bij en gyn/fertiliteitsarts gaan heel snel.....Wij konden na doorverwijzing al binnen 2 weken terecht (eigenlijk1 week maar toen konden wij niet) op het ziekenhuis.
Nu gaat het niet zo snel meer dus je geduld zal wel op de proef worden geteld maar ach......Dat is nu ook al hert geval elke maand en daarna heb je misschien wat meer duidelijkheid en misschien wat meer rust! (Als dat uberhaupt kan)

Sterkte! Ik vind het heel goed van je dat je/jullie deze stap gaan maken....Is geen lichte beslissing, althans dat vond ik niet!

Liefs Lynn.

Ps: Laat je even wat weten als je hebt gebeld?

Hey meid,

wij gaan nu ook de 19e voor de 1e keer naar de gyn voor verdere hulp, we konden al 2 weken na het huisartsbezoek een afspraak maken dus dat ging best vlug, nu weet ik nog niet wat gaat komen, dat kan ik je hopelijk maandagavond vertellen.

x Jolijn

Latt het gesprek over je heenkomen. Het belangrijkste is dat je je verhaal zo duidelijk mogelijk verteld. Jouw huisarts zal verder vragen stellen als hij info mist.
Wat wel een tip is: laat het gesprek even bezinken en schrijf die avond wat vragen op als je die hebt. Zo heb je je lijstje klaar voor je tweede afspraak. Of misschien wordt je wel direct doorgestuurd... Wie weet!

Succes!

Liefs Daisy

Succes meid!
Hopen dat je snel duidelijkheid krijgt!

Liefs

Ik heel dapper bellen net...
Krijg ik bandje te horen: De huisartsenpraktijk is van 14 t/m 16 dec gesloten....
KAn dus pas maandag weer bellen voor een afspraak..

Dus nu maar afwachten...

Terug
Bovenaan