T TWD dec 14, 2011 #1 Heey meiden, Wij zijn nu een jaar bezig met zwanger te worden. En ik heb besloten om morgenvroeg de huisarts te bellen...vind ik het nu wel tijd voor. IEmand nog tips? liefs
Heey meiden, Wij zijn nu een jaar bezig met zwanger te worden. En ik heb besloten om morgenvroeg de huisarts te bellen...vind ik het nu wel tijd voor. IEmand nog tips? liefs
A ANONYMOUS_USERNAME dec 14, 2011 #2 Hey! Helaas welkom op dit forum... Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt als je eenmaal in de mm zit. Sterkte meis! Liefs Daisy
Hey! Helaas welkom op dit forum... Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt als je eenmaal in de mm zit. Sterkte meis! Liefs Daisy
A ANONYMOUS_USERNAME dec 17, 2011 #3 Hey, Welkom, meis...Helaas. Hoe is het bij de huisarts afgelopen? Hoop dat je snel geholpen wordt en duidelijkheid krijgt. Liefs!
Hey, Welkom, meis...Helaas. Hoe is het bij de huisarts afgelopen? Hoop dat je snel geholpen wordt en duidelijkheid krijgt. Liefs!
T TWD dec 20, 2011 #4 vorige week gebeld en niemand aanwezig... Helaas gister & vandaag geen tijd gehad om te bellen... Morgenvroeg om 8 uur hang ik dus aan de telefoon liefs
vorige week gebeld en niemand aanwezig... Helaas gister & vandaag geen tijd gehad om te bellen... Morgenvroeg om 8 uur hang ik dus aan de telefoon liefs