huisartsenpost gebeld gisteravond

hoi meiden

we hebben gisteravond de huiartsenpost gebeld voor Bram omdat meneertje ongeveer een halve bak met hondebrokken heft gegeten......
mijn schoonmoeder kwam langs en zat met wat problemen met mijn zwager en moest haar verhaal gewoon even kwijt dus eventjes niet goed opgelet dus en ja hoor.....meneer had de bak al half leeg en heeft het water er ook bij opgedronken terwijl onze hond er bij zat te kijken......
dus maar de huisartsenpost gebeld voor de zekerheid en zij hebben contact gehad met het vergiftegingencentrum en gelukkig kon het niet zoveel kwaad......... pffff gelukkig!!!
maar hij was wel erg hyper en druk erna en is dus ook pas tegen 21.00 uur naar bed gegaan.....hiju deed niets anders dan rondjes draaien tot hij duizelig was en ging dan lopen , maar na 2 stappen viel hij natuurlijk weer op de grond en hij had dan de grootste lol en ook steeds door de kamer rennen   en op de bank springen en er weer af......maar gelukkig kon het geen kwaad maar het zal me ook niet weer gebeuren hoop ik

liefs ilona

Oh in eerste instantie gelukkig dat het geen kwaad kan, maar aan de andere kant moest ik toch ff lachen hoor!!!!! Vooral dat ie dus heel erg actief wordt van hondebrokken...hihi...
En de hond vond het allemaal wel prima (?)... nu verwacht de hond natuurlijk wel wat terug...haha..een lekkere boterham met worst ofzo....

Hopelijk heeft je zoon er vandaag geen last meer van.

Oeps, ja, dat zijn ook dingen waar je aan moet denken als je huisdieren hebt..... Wij hebben alleen een buitenkonijn, dus ze zal niet zo snel konijnenvoer gaan eten....

Gelukkig was er niks aan de hand...Vond ie het lekker? hihi

Hoi,

Ten eerste ben ik blij dat alles goed met hem is!
Daarom durf ik deze opmerking wel te plaatsen:
Was hij niet op zoek naar zijn staart tijdens het rondjes draaien?

Groetjes, Karin

Hier nog 1 hoor alleen bleef het beperkt tot 2 brokjes . Die brokken van ons zetten enorm uit in demaag als er water bij komt dus gelukkig heeft hij geen buikpijn gekregen.

groetjes chimene

FIJN! dat het goed is afgelopen maar inderdaad...hihihihi. Dit is zo'n verhaal wat je later aan zijn vriendinnetje verteld... Weet je wat Bram vroeger heeft gedaan? Mijn ouders hebben zo alle filmpjes van vroeger aan mijn (nu man toen vriend) laten zien. Een lol dat hij had. Ik vond het minder...

gr.Ing  

Gelukkig goed afgelopen, ik moest er wel om lachen hoor.
Feline had van de week nog een paar kattenbrokjes te pakken (we hebben van die speciale van de dierenarts)
Ze heeft dit al een paar keer gedaan, vooral net voor het eten 's avonds hahaha.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan