Huisdier en kind zelfde naam???? Rare vraag

Stel je eens voor, je hebt een huisdier en die is er al langer dan je kindje. Het huisdier heeft een leuke naam, zo leuk dat je kind   ook die naam wil geven.
Het is zeker gen vernoemen.
Wat zouden jullie doen???

Ja of nee??

Groetjes Linda

Is het huisdier er nog als de baby geboren wordt? Want ik vind het wel vreemd om een huisdier en kind met dezelfde naam binnen het gezin te hebben.
Qua naam vind ik het niet raar, tegenwoordig heten huisdieren nou eenmaal niet meer: poekie, fikkie, twietie etc.

Maar goed dat is mijn mening.

Juffy

persoonlijk zou ik niet mijn kindje dezelfde naa geven als mijn huisdier,
nou weet ik nartuurlijk niet om welk huisdier het gaat maar wij zelf hadden 2 honden (nu nog maar 1) toen bram werd geboren, en ik denk dat het wel heel erg verwarrend zou zijn voor kind en dier als ze allebei dezelfde naam hebben......bra is nu 19 maand er er wordt natuurlijk wel eens gemopperd op hem en als hij echt heel ondeugend is zeg ik altijd zijn voornaam erbij tijdens het mopperen (hahaha niet dat ik de hele dag loop te mopperen hoor) maar dan zou denk ik onze hond ook denken dat ik om haar loop te mopperen...... als ik de hond dan bij me roep komt mijn zoontje aanzetten en andersom ook denk ik.......ik zelf denk dat het niet handig is ookal is de naam nog zo mooi

liefs ilona

Het zou mijn keuze zeker niet zijn! Sterker nog.... Ik vond Max altijd een leuke naam, maar die  wordt ook vaak als hondennaam gebruikt, voor ons een reden om dus niet voor die naam te kiezen

groetjes
Achnita

Het zou mijn keuze zeker niet zijn! Sterker nog.... Ik vond Max altijd een leuke naam, maar die  wordt ook vaak als hondennaam gebruikt, voor ons een reden om dus niet voor die naam te kiezen

groetjes
Achnita

Ik zou het niet doen.
Zal het ook heel raar vinden om je kind te roepen en dan ook je huisdier op je af ziet komen, of juist andersom.
Er zijn gelukkig zoveel namen op de wereld om uit te kiezen ^_^ Maar goed, dat is mijn mening.

Groetjes,
Shivana

Terug
Bovenaan