huisdieren en nestdrang

ha meiden,

Vorig weekend bleek onze poes in onze maxicosy geplast te hebben, het boxkleed is vooral voor de poes en de kinderwagenbak is ook al eens behoorlijk vervuild.
Nou weet ik dat opbergen helpt, maar we hebben gewoon niet heel veel plek achter gesloten deuren. Aliminiumfolie helpt wel, maar hoe ga ik dat doen als de baby er is...

Hebben jullie hier ervaring mee???

liefs Feetje

Helaas kan ik je hier niet mee helpen.
Wij hebben een hond en die kan niet bij de box, wandelwagen en maxi cosi.
Dus dat is wel gemakkelijk.

Wel vervelend zeg dat alles zo gebruikt wordt....
Toch ff goed in de gaten houden lijkt me,   want als straks je ukkie er in ligt.....
Dan mag poes er niet meer in neem ik aan?!

Succes er mee!

Liefs,
mama Peet

oei, vervelend zeg.
wij hebben 2 poezen, en die willen overal maar al te graag in. tot nu toe hebben we er het plastic nog overheen zitten en de box hebben we nog niet opgezet, maar je kan er allemaal balonnen in doen en ze het zo afleren voor de beeb er is.

zelf zal ik als de beeb er niet in ligt het boxkleed dubbelvouwen zodat er niet veel haren op komen.
en aan de andere kant ben ik vrij nuchter en denk, ach een paar haren, want de beeb mag ook op de bank liggen natuurlijk en daar liggen ook wel haren. maar als ze er in gaan plassen, oei das echt balen.

je kunt er dan beetje peper op strooien en met de snuit erdoor halen, maar jah..je mooie spulletjes dan ook onder de peper...

succes

Ik heb ook van de ballonnen gehoord. Zou goed werken om die op plekken te leggen waar poes niet mag komen.
En verder werkt de plantenspuit natuurlijk ook. Heb je nu tijd genoeg voor, om lekker de poes nat te spuiten. Neem eentje met een lange straal, kun je het lekker vanaf je plekje op de bank/stoel doen :)
Maar even serieus, is wel echt vervelend...

Hé Freetje,

Balen hè? Wij kennen het hier ook. Drie katten en we houden angstvallig de deur van de babykamer dicht. En tòch... Ik keek laatst in de wieg en toen lagen er allemaal zwarte haren in. Gelukkig had ik hem nog niet opgemaakt, maar ik had wel de balen. Onze dochter weet het ook: slaapkamerdeuren altijd dicht en die van de badkamer en wc ook, want water uit de wcpot schijnt echt lekkerder te zijn dan dat uit hun eigen bakje!
Het boxkleed hebben wij dubbelgevouwen in de box liggen, met een oude witte handdoek erboven op. Als ze er dan toch inspringen, wordt die handdoek alleen vies en die kan je makkelijker wassen dan het boxkleed.
De vorige keer legde ik het voedingskussen als ik het niet nodig had in de kinderwagen. Dat lag dan zo bol, dat ze het niet prettig vonden. De maxicosi lieten we toen zoveel mogelijk in de auto staan (scheelt ook weer ruimte in huis!).

Heb je hier wat aan?

Liefs, Kaskes

halllo

ik herken dit helemaal hier hebben we 2 poesen en al een aantal weken wordt er in huis geplast gelukkig nog niet op de spullen van de kleine maar toch lekker is het niet het is heel vervelend, waarschijnlijk komt het doordat er veel veranderd en je als zwangere vrouw andere hormonen hebt en dat ruiken ze wij weten ook niet meer wat we moeten het zijn huis katten maar wij gaan ze waarschijnlijk naar buiten doen en wat de balonnen betreft in de box hebben wij ook maar onze poes vindt het leuk en vist ze er uit en is niet bang voor de knal.

groetjes

Terug
Bovenaan