Huisdieren

Ik heb 3 katten, Jesse vindt ze super hij zit er aan, wil ze wel eens schoppen, staart trekken etc. Hij kan ze ook wel lief aaien hoor.
Maar ik word er helemaal gek van, de hele dag zit hij achter de katten aan.
Ik wil dat de katten rustig kunnen slapen.
Maarja dat zit er niet in.
Ik leid jesse vaak af, puzzelen of spelen. Ook zet ik hem even op de gang als hij te poes slaat, ik zeg natuurlijk waarom hij op de gang moet.
Ook waarchuw ik hem wel.

Maar wie heeft de gouden tip!

Gr Linda

zeggen dat de poesjes nu ook mogen bijten en krabben!

werkt hier prima, ikenna blijft sindsdien van hun af hij probeert het nog wel eens met naar ze te roepen (2katten) maar dan zeg ik dus rosco en tosja pak ikenna maar hahahaha en dat werkt goed.

grt jolanda

Onze poes heeft een eigen plek boven waar de kids niet mogen komen. Als poes de achtervolgingen zat is vlucht ze naar boven en dat gaat prima. We hebben op de overloop van de zolder zo'n afzichtelijke krabpaal (ik vind al die dingen lelijk) met zo'n hangmatje erin staan vanwaar poes ons plein in de gaten kan houden en dat is een erg favoriete hobby.

Kortom mijn tip zou zijn maak een comfortabel plekje voor de poezen en hou ze zolang de kids beneden spelen lekker uit je woonkamer. Onze poes komt af en toe kijken en gaat eens heen en weer naar buiten maar komt echt pas uitgebreid kruimelen beneden als de kids in bed liggen. Voor iedereen wel zo lekker rustig.

gr.Ing

Hahaha wat een reactie weer Babybelle....

Ik heb dit probleem niet met Feline, wel ga ik dit met Gijs krijgen. Hij kruipt de hele dag achter Goofy aan. Maar het zal goed komen, 1 keer een krabbel of knauw en het is over.

groetjes maris

Bedankt voor de reacties, vooral van die bij babybelle dat spreekt me zeer aan. hihi.
Jesse is al een keer gekrabt en blijkbaar heeft hij er niks van geleerd.
Normaal zijn ze veel buiten, maar doordat het koud en sneeuwt buiten zijn ze meer binnen.

Ik zal de tips zeker gaan gebruiken.

Gr Linda

Haha, hier word de hond ook weleens gepest. Wel zielig. WIj hebben hier de regel datals de hond in de bench ligt, ze er niet bij mogen. Dat gaat redelijk goed.

Terug
Bovenaan