huishoudbeurs/negenmaandenbeurs

Hallo meiden,
Gisteren lekker naar de HHB/9mnd-beurs geweest. Ik ga elk jaar met mijn zus. Dit was onze zesde keer alweer. Supergezellig. Eerst 's morgens 3 kwartier in de file op de A6 gestaan, maar dat mocht de pret niet drukken. We konden gelukkig onze auto nog onder de RAI kwijt en toen maar lekker shoppen.
Veel gesnoept veel gekocht.

De auto hing op de terugweg helemaal in de achtervering. Allemaal tegemoetkomende auto's die met de lichten gingen seinen dat ik m'nlampen te hoog had staan....  grapje hoor.....

Wel veel gekocht. Leuke speeldingetjes voor Tygo, Broodtrommeltje (van Tupperware) voor manlief en voor mezelf natuurlijk ook wat lekkere dingen.
Kwam bij de stand van "Lassie minuutje" ineens een man naarmij toelopenmet een pollepel in zijn hand. Die gaf hij aan mij en een minuut later stond ik daar even voor een mensenmassa een rijstje klaar te koken hahahahahaha. Heel grappig. Kreeg natijd wel gratis een verpakking Lassie minuutje mee. Altijd leuk natuurlijk.
De 9-mnd-beurs is wel eens "voller" geweest met stands. LEGO en DUPLO stonden er dit jaar niet, en meerdere dingen waren kleiner opgezet of weggelaten. Jammer wat de economie met zo'n beurs kan doen hè.

Volgend jaar zijn we weer van de partij.

Groetjes happyM.

Hahahaha, Phira, ik weet niet waar jouw interesses liggen???
Bij de stand van de marskramer hebben ze leuk speelgoed, da's een leuke tip denk ik.... En de stand van de prenatal is klein, maar hebben ze wel één of ander leuk activity-speeltje voor €4,00.... Is met 4 driehoeken, een bijtdeel, een rammeldeel, een spiegeltje in het midden, enz... Met allemaal kleurtjes. Je ziet hem vast wel liggen.
Veel plezier alvast.
Groetjes happyM.

Ja hahahaha, maar die "speeltjes-hoek" vindt je vast niet op de 9mnd-beurs hahahahahaha. Let wel.... tis een "STOUTE" beurs.....
Nog een tip: de "stoute koffie" bij dat DE-café is ècht SUPER-lekker. Met een flinke dot slagroom en chocola erover hmmmmmmmm

Terug
Bovenaan