huishoudelijk vraagje

Ik ga binnenkort bevallen van de tweede. Nu heb ik een vraagje: de maxi-cosi (nieuw model) is door de eerste nogal "toegetakeld" (eten van koekjes etc.) en ziet er niet fris meer uit. Wie weet hoe ik de maxi-cosi het best kan reinigen. Ik heb geprobeerd de stof eraf te halen, maar volgens mij krijg ik het er dan niet meer om heen.


Alvast bedankt!
 
als het goed is kan de stof er wel af. Bij het oude model wat wij hadden kon dat wel.

Er om gaat wel wat moeilijk maar als je het er nat om heen doet gaat het wel nooit droog in geval van krimpen past het dan niet meer.

Verder deden wij het met de hand wassen maar naderhand deden we het het in de machine met 30 graden niet te heet.

succes
 
Wij hebben de bekleding meerdere malen gewassen en als die droog is er weer om heen gedaan. Beetje (t)rekken en het lukt best. Overigens kun je volgens mij in ieder geval bij Prenatal voor alle autostoeltjes van Maxicosi nieuwe bekleding bestellen.
 
Hoi.
Ik heb de bekleding van de maxi cosi ook al verschillende keren gewassen en nooit geen moeite mee gehad om het terug te doen. Droog.......
Groetjes chantal
 
Terug
Bovenaan