Huishoudelijk vraagje

Pepijn is een buikslaper. Toen hij nog op zijn zij lag de eerste dagen, legde de kraamhulp een hydrofiel doek onder zijn hoofd.
Nu hij zo verkouden is, wil ik weer een doek onder zijn hoofd leggen, maar inmiddels ligt hij én in een ledikant (dus hydrofiel doek kan ik niet vastleggen) én hij ligt op zijn buik. Hij gaat met doeken spelen en aan trekken, dus durf eigenlijk niet zo goed een hydrofiel doek onder zijn hoofd te leggen. Maar anders moet ik iedere dag zijn bed verschonen en zoveel lakens heb ik niet.
Iemand tip??

Liefs

Als je handig bent kun je er een paar aan elkaar naaien zodat je t om t matras kan schuiven.
Ander idee: bretels onder t matras door aan de uiteinden van de hydrofielluier klikken.Als een soort van spanband? Succes!

Als je de hydrofiel luier in een punt legt past het wel, tenmist bij mij! Dan kan je 2 puntjes net ernaast stoppen en blijft hij liggen. Maar luuk pak hem nog niet vast dus weet niet of het helpt voor jou.

Miss anders lakentjes van je wieg gebruiken? Of had je geen wieg?

Succes

Lakentjes van wieg is een goed idee.
Ik was zelf een kind dat altijd frummelde aan doeken al van baby af aan. En het lijkt erop dat hij dat ook doet. Ook zijn lakentje e.d. frummelt hij aan. Zo lief te zien....

Ik heb getracht het in een punt te leggen, maar dan zit het nog te los.

Bedankt allemaal

Liefs

Terug
Bovenaan