Huisje, boompje, beestje!

Hoi Meiden!

Vorige week hebben wij een ontzettend drukke week gehad. Maar ik kan jullie vertellen: wij hebben een huis gekocht. Ik voel me nu met de dag relaxer worden. Ik kan eindelijk een nestje gaan bouwen voor ons kleine krukeltje samen met mijn vent.
We kunnen er pas in mei volgend jaar in, maar dat geeft niks, want tot die tijd gaan we in het luxe zomerhuis wonen van mijn ouders en het huis is wat we gekocht hebben is al helemaal bewoonbaar en naar smaak ook helemaal naar ons zien. Heerlijk om uit te zien naar ons nieuwe stulpje. We hoeven er alleen praktisch onze spullen heen te sjouwen en wonen maar! Zo pak van mijn hart en moest dit echt even kwijt!

Ohja afgelopen zaterdag naar babydump geweest! Geweldig!!!!!!

Succes weer meiden!

liefs Janne van Krukel!

Hoi Janne,
Gefeliciteerd met jullie aankoop. Geweldig om naar uit te kijken.
Blijf je op het eiland, in het zelfde dorp?
Daar waar je werkt in Koudekerke ken ik wel. Heb er zelf ook gewerkt.(de Poort).
Wij hebben ook veel bij de babydump gekocht. Leuk he al die spulletjes!
Volgende wek ga ik nog een dagje Breda doen met mijn moeder en zus, de Prenatal is daar 3x groter dan hier bij ons.
De laatste spulletjes kopen. Vandaag hebben we gordijntjes besteld voor het kamertje.
Dus dat is over 4 weken echt helemaal klaar.
Groetjes, Petra.

Gefeliciteerd met jullie huis!!! Super zeg.
Veel gekocht bij de babydump??

@ peet: als je naar breda gaat zal je ook wel naar kidsfactory gaan denk ik hè. Vind het harstikke leuk om daar te kijken...

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Kan me voorstellen dat het veel rust geeft nu je weet dat je in mei weer een eigen huis hebt!
Wij zijn gister eindelijk aan de kinderkamer begonnen! Lekker behang er af gehaald. Het gaat helaas nog niet echt heel soepel, na 2 muren waren we allebei kapot, maar we kunnen gelukkig nu wel eindelijk wat doen! Echt fijn is dat!
Wij hebben vorige week lekker veel bij de prenetal meegenomen, bijna 20% korting op het hele assortiment. En we hadden de kinderwagen met 25% korting :)

Liefs,
mar

@ Dittie, ja daar ga ik zeker ook kijken. En ik dacht dat er ook een babyplanet op de woonboulevard zit.
@ Janne, 8 oktober gaan we naar Breda.

Groetjes, Petra

ja inderdaad is er ook een babyplanet...maar die is niet groot en niet zoveel aan. En natuurlijk de Ikea....en nog veel meer winkels :) Wij maken er een hele dag uitstap van als we naar Breda gaan. Echt leuk! Alvast veel plezier

Terug
Bovenaan