Huisje, boompje, tweede kindje!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben echt superblij.
We hebben onlangs een eengezinswoning aangeboden gekregen.
Morgen ga ik naar de woningbouw en als de papieren in orde zijn, is het huis van ons!
We wonen nu met onze dochter  in een 4-kamerflat op 6 hoog dus een tuin zou geweldig zijn voor onze kleine meid!
Gister had ik mijn man aan de telefoon (hij komt volgende week als het goed is thuis uit Afghanistan) en hij zei: oké en welke kamer wordt dan voor onze tweede?
Ik was een beetje beduusd, dus ik zei, ach we zien wel, eerst maar even settelen met zijn drietjes.
We moeten straks ook  weer wennen aan het feit dat hij weer thuis is en  het gebruik van anticonceptie komt nu nog goed uit,  want we gaan ook nog een weekje op vakantie. Toch fijn om te weten dat ik dan in elk geval niet ongi ben.

Maar stiekem ben ik toch wel erg blij en ik denk dat we toch eerder dan verwacht voor een tweede kindje gaan!
Als we dat huis krijgen, kan een tweede kindje er qua ruimte makkelijk bij (in ons hart was daar altijd al ruimte voor hoor!).

Groetjes, Anna

Goh das leuk nieuws toch!!!
Ga er lekker van genieten saampjes!!!
Al jullie wensen komen hoop ik uit!!!
En veel succes alvast met zwanger worden!!!

Liefs Sandy

Hoi Anna,
wat leuk joh. We zitten een beetje in dezelfde situatie.
Wij hebben een eengezinswoning gekocht, en 8 november krijgen wij de sleutels.
En we zijn nu ook bezig voor nummer twee, we hebben een dochter van 3,5 jaar.
Hopen dat we snel zwanger raken..

Groetjes, en succes in je nieuwe woning

Filiz

Hoi,

Bedankt voor jullie reacties!
Mijn reactie is een beetje traag, want mijn mannetje is afgelopen vrijdag eindelijk thuis gekomen!
We leven nu nog in een soort roes, van zowel het thuiskomen als ons nieuwe huis.
Donderdag gaan we het huurcontract tekenen, en ik vind het superspannend!
We hebben inmiddels wel al aardig bijgepraat en het is nu wel heel duidelijk dat we heel snel voor een tweede kindje willen gaan!
Ik ga nog 1 maandje de nuvaring gebruiken en dan in December geen voorbehoedsmiddelen meer! JOEPIE!
Het is weer net zo spannend als bij de eerste!
Dat wilde ik graag weer even met jullie delen.

Liefs, Anna

Terug
Bovenaan