huiskoe....

hoi,

het is echt niet normaal.... ik ga echt steeds meer lekken
ik gebruik nu per dag ong. 3 zoogkompressen en nog loop ik heel vaak met een nat shirt... ik wordt er echt gek van!!
en 's nachts is het nog veel erger.... lig op allemaal hydrofielluiers.... anders moet ik elke dag mijn bed verschonen...  hahaha
mijn man noemt me zijn HUISKOE!!!!!
hebben meer mensen dit zo erg of ben ik de enige??

Ik had dat ook in het begin, erg vervelend. Kun je niet een keer extra kloven,dat kun je dan weer invriezen,kun je meteen een voorraadje aanleggen.
Groetjes Mikkie.

hallo,

heel herkenbaar! ik zou juist niet gaan afkolven omdat je dan de productie gaat vermeerderen! en juist nog meer gaat lekken.
ik heb van avent uitwasbare zoogcompressen (10 euro 6 stuks!) echt heel fijn, je wast ze uit op 60 graden en voila weer een neiuwe voorraad!
ik moet zeggen dat het bij mij wel steeds minder wordt!
hopelijk geldt dat voor jou ook!

succes, anneke

Hallo

Ik heb het soms, gelukkig niet elke dag!
Laatst keek ik een opname van dat ik aan het voeden was, nou het druppelde er mega uit! en soms na het douchen, of als ik denk dat ik hem hoor huilen. Maar verder gelukkig niet! lijkt me lastig, zeg!

Over dit onderwerp kan ik dan weer niet meepraten. Het lijkt me inderdaad heel vervelend, al dat gelek! Ik kon helaas geen borstvoeding geven. Ik heb het wel geprobeerd, maar ik bleek helemaal niks aan te maken. Ik heb zelfs geen stuwing gehad en dat schijnt toch verschrikkelijk te zijn! Daarom dus maar met flesvoeding begonnen, ik had trouwens geen andere keuze.

Je hebt toch ook van die speciale zoogcompressen... zijn een soort kunstof schelpen die je op je borsten kunt doen en die echt de melk opvangen. Misschien heeft iemand van de anderen hier ervaring mee.
Je zou trouwens je vraag ook aan Yvonne Z. kunnen stellen. Die is van  een borstvoedingsvereniging en geeft vaak goede adviezen.
Groetjes Veerle

Hoi,

Die borstschelpen zijn niet je-van-het hoor.. tenminste..da's mijn ervaring..wel heeeerlijk voor als je pijnlijke tepels hebt (ze blijven lekker droog en het schuurt even niet zo) maar als je gaat lekken, en dan heb je niet altijd door...en je bukt...dan heb je dus een drijfnatte trui omdat alles er via de ventilatie gaatjes aan de bovenkant uitloopt.. (ik vergat dat echt ALTIJD) daar is wel wat aan te doen, een flinke prop watten onderin leggen doet een boel maar ik vond dat zo'n ge-emmer met open- en schoonmaken van die dingen..(je hebt trouwens echt 'koplampen' als je ze in je bh hebt gestopt hahaha maar goed, trui met stugge stof of een strak hemd eronder en je ziet het eigenlijk niet meer)

Dat lekken moet als het goed is vanzelf overgaan, als je lichaam (lees: melkfabriek) zich eenmaal heeft aangepast aan het voedingsritme en de voedingsafname per keer..na verloop van tijd heb je er dan nauwelijks meer last van..soms is dat niet zo en ik heb wel eens horen zeggen dat je dan zelf maar wat minder moet drinken want dan maak je ook minder melk aan maar of dat nou zo verstandig idee is...

Succes!

Groetjes Moniek

Terug
Bovenaan