huismerk zwangerschapstest

A

Anoniem

Guest
hoi,

Ik heb vorige week positief getest met een "huismerk" test. Hij verkleurde supersnel en er kwamen 2 strepen te staan. De controle streep en de positief streep.
Het is nu toch zeker dat ik zwanger ben!!!??? Mijn man vertrouwd het niet helemaal omdat de test maar €7,- koste maar dat is toch onzin. Als je geen hcg in je urine hebt verkleurt hij toch ook niet....

Gefeliciteerd je bent zwanger hoor maakt niet uit welke test

Inderdaad, het gaat het goedje hcg en iedere test kan dit prima meten.

Van harte gefeliciteerd, geniet ervan!

Een tijdje terug kwamen hier veel verhalen langs over de Romed testen.
Deze schijnen nog weleens positief te testen terwijl je niet zwanger bent en andersom.
Ik weet niet hoe het met de huismerken zit.
Wil je zekerheid dan zou ik als ik jou was een Predictor of Clear Blue test kopen.

Hoi Anoniem,

Hartelijk gefeliciteerd. Ik testte gister positief met clearblue en omdat ik een uur later, ineens geen plus meer zag heb ik vanochtend een trekpleister huismerk en een Predictor gekocht;ook allebei positief.
Je kunt natuurlijk gewoon nog een keer proberen, maar ik denk dat het correct was.

Liefs Jeanette

Ik heb ook een huismerk test gebruikt, en mijn vriendin ook en die was toch echt zwanger...er loopt er nu 1 rond! Ik denk dat deze tessten misschien iets minder snel aangeven....maar zelfs dat betwijfel ik...... Als je HCG in je urine hebt zitten wordt hij gewoon possitief...en misschien voel je zelf ook wel dat je zwanger bent.......

Succes.....

Terug
Bovenaan