Huispak

Hoi iedereen,

Ik moet eind december bevallen.
Nu wil ik graag voor die laatste weken en als we net uit het ziekenhuis komen een lekker huispak!
Alleen kan ik niet zo goed vinden waar ik deze kan kopen.
Ik wil geen overdreven dure.
En zouden jullie er een pakken van een maatje (of een paar maatjes) groter of toch positie kleding?

Alvast bedankt.

Groetjes
Anita

Hey Anita,

Bij de kruidvat en trekpleister hebben ze ook van die huispakken, maar heb er geen ervaring mee. Heb een positie huisbroek van h&m, maar deze is al van de eerste zwangerschap 3 jaar terug. Ideaal ding, niet erg charmant.

Anders bij livera of zo'n winkel, maar weet niet hoe duur die zijn. Bij de Hema waren ze gisteren met 30% korting en komende vrijdag en zaterdag gaat er nog eens 15% af met een kortingszak. De maat hangt af hoeveel je bent aangekomen. Je kunt er wel 6 kg afhalen na de bevalling, maar je buik is niet direct weg. Alles moet weer op zijn plek komen en het is niet prettig als het direct strak zit langs de buik (althans dat is mijn ervaring en ik zit nu nog steeds onder mijn startgewicht, net als bij de eerste zwangerschap.)

Groetjes Noah (35wk+3)

Ik zag toevallig vandaag een mooi joggingpak bij de HEMA in het paars. Niet heel goedkoop, maar de trui kun je erna ook nog prima dragen in de vrije tijd.
Bij de H&M online kun je een positie joggingpak bestellen. Ook heel mooi!

Groetjes

Terug
Bovenaan