Huisstofmijtallergie. Wat gebruiken jullie?

A

Anoniem

Guest
Ik heb last van een huisstofmijtallergie en die speelt enorm op tijdens mn zwangerschap. Ik zit echt helemaal vol, mn neus zit dicht waardoor ik ook slecht slaap en omdat ik steeds een kriebel in mn neus heb, tranen mn ogen constant.  Ik mag er nu ook niks voor gebruiken omdat dat schadelijk is voor de zwangerschap(heb mn huisarts ervoor gebeld). Hij raadde me aan om iets homeopatisch of iets dergelijks te gebruiken, maar de drogisterij bij ons, had er niet zoveel verstand van.

Zijn hier meiden die ook last hebben van een allergie? Wat gebruiken jullie nu? Helpt het?

Alvast bedankt!

Cath (26+6)

hoi hoi

ik heb er ook last van, hooikoorts, huisstofmijtallergie, kattenallergie, noem het maar op.
ik gebruik nu sinds een week of 3 pollinosan (van dr vogel) gewoon te koop bij de drogist.
dit zijn tabletjes, je neemt er iedere ochtend bij het ontbijt 1tje in.
de eerste 2 weken merkte ik er weinig van dat ze hielpen, maar de laatste paar dagen gaat het beter.
het schijnt (heb ik van horen zeggen) dat homeopatische middelen altijd even een tijdje nodig hebben voor ze hun werk gaan doen, je lichaam moet er even aan wennen.        
verder gebruik ik ook een neusspay van sandoz, kun je kopen bij de apotheek, en deze mag gebruikt woden tijdens de zwangerschap.
sterkte en ucces ermee!

groetjes antoinet

Hoi hoi!
Ik heb ook last van huisstofmijtallergie en hooikoorts. Hiervoor gebruik ik de Pollinosan-neusspray (homeopathisch). Deze helpt bij mij best goed!
groetjes van Iejoor
23 weken en 1 dag

Terug
Bovenaan