Hulp bij een kwaaltje needed!

Hi dames,allereerst gefeliciteerd met alle mooie verhalen die ik hier lees :) heel fijn dat het met de meesten van jullie zo goed gaat! Hier ook alles in orde, maar ja die kwaaltjes he.. Ik heb nu een nieuwe waar ik zelf even niks op kan verzinnen..uhm constipatie...*genant* maar anyone een goed idee?
Xx

Ps jullie zijn allemaal zo zonnig! Ben ik de enige die last heeft of de enige die erover zeurt?

Oh ja dat is vervelend!
Wat voor mij goed helpt zijn probiotica pillen. Deze neem ik elke dag en daardoor kan ik elke dag naar de wc. Ik heb ze in mijn vorige zwangerschap ook gebruikt.

Liefs mij

voglens mij zijn er genoeg dames met kwaaltjes. ik zelf heb last van; vermoeidheid (lig om 8 uur s avonds in bed), honger, honger, honger en dementie (vergeet van alles)

jouw kwaaltje heb ik normaal nog wel eens last van, maar nu totaal niet. Dat zal te maken hebben met het 'dieet' dat ik nu 'volg'. zoals ik al zei heb ik veel hoger. Ik probeer gezonde dingen te eten dus; veel fruit, 6 bruine boterhammen, 1 snee roggebrood en dat nog als ik het niet meer hou aangevuld met een sultana of een liga en magere vruchtenkwark. daarnaast normaal avond eten, waarbij ik erop let veel donker groene groentes (bv spinazie) te eten omdat hier veel ijzer in zit.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Groetjes, Max

Tja, ik weet niet of je in China ook roosvicee laxo kan kopen ;) ?

Ik heb ook wel een beetje last van obstipatie. Dat komt geloof ik doordat je darmen losser gaan zitten en wat minder beweeglijk, toch? Daardoor kan je ook al snel een buikje krijgen ;)

Veel vezels, veel bewegen en veel drinken is daar het beste tegen, denk ik (hmmmm, misschien moet ik dat ook maar eens doen ;) )

Dank!! Sommige dingen kan ik hier inderdaad niet krijgen maar kiwi's als ontbijt helpt zeker! Ik sportte sowieso al best ok dus dat kan het niet zijn. Wel ben ik even drie dagen met ijzer gestopt (had ik gekregen voor bloedarmoede) maar misschien kan ik het om de dag gaan slikken ofzo..? Succes met alle andere kwaaltjes verder,ik hoop dat het voor mij even hier bij blijft..

Ik heb vandaag ook ijzertabletten gekregen. Weet nog van mijn vorige zwangerschap dat ik er verstopt door raakte.
Mijn gyn zei dat ik ze gerust om de dag mocht slikken. Ik denk dat dat wel zal schelen. Je kunt het wellicht eens vragen.

Terug
Bovenaan