Hulp bij jongensnaam

<p>Ik ben zwanger van nr 3 ( nr 6 in het gezin, samengesteld) en ben op zoek naar een leuke jongensnamen. We hebben samen 2 dochters Joanne en Bente. Graag willen we vernoemen met de namen Jan, Eelke, Roelof. Een combi ervan, liefst 2 namen, en eigenlijk moet de roepnaam ook nog eindigen op een e.... We heeft leuke ideeën, origneel passend bij deze tijd?? (t gekke is dat we 5 dochters hebben, maar dat we de meisjesnaam al hebben bedacht....)</p>

JERre... voldoet wel aan al je eisen;)
vet moeilijk! zou iets anders niet kunnen bedenken. Succes! En gefeliciteerd natuurlijk!

Ik ken een jongen die heet Jonne, volgens mij ook van Johannes ('Jan'). Vind dat wel een leuke naam, maar gaat waarschijnlijk niet zo lekker samen met Joanne haha.
Roelof betekent 'Wolf'. Zou zelf niet als eerste naam Wolf geven, maar vind het wel een aparte (grappige en van deze tijd) tweede naam evt. Als het je smaak is uiteraard - en het idee dat het dan een vernoeming is kan mooi zijn. Maar moet je smaak zijn ;).

Jeroen? Weet niet of je het een leuke naam vindt maar er zit van alle 3 de namen iets in. 
Jari? 
Je maakt het jezelf niet makkelijk in elk geval met een moderne combi van deze 3 namen haha. Succes!

Terug
Bovenaan