Hulp bij keuze jongesnaam

Hallo allemaal.

Ik post normaal nooit wat, maar lees wel regelmatig mee. Maar nu dacht ik. Ik ga toch even meningen vragen.
Ik ben een alleenstaande mama. En nu 23 weken zwanger van mijn 5de kindje. Na een zoon en 3 dochters, komt er nog een jongetje bij. Maar nu het probleem. ?. Ik vind het kiezen van namen voor de kinderen sowieso moeilijk maar een jongensnaam dat vind ik nog eens extra moeilijk. Geen idee waarom. Maar het is nou eenmaal zo. Haha. Bij mijn eerste zoon had ik er ook al zo’n moeite mee.

Na heel veel wikken en wegen ben ik toch tot een paar namen kunnen komen.
En wilde vragen wat jullie zouden kiezen

Al mijn kinderen hebben Keltisch/Ierse namen die niet zo veel voorkomen.
Dat wil ik nu dus ook.

Mijn top 3 namen zijn tot nu toe:

Yestin (uitspraak met j en niet dj)
Braidy
Conley

Ik ben benieuwd wat jullie vinden ?
 
[quote quote=10572556]Dank je wel voor je reactie. Yestin is voor nu ook wel de naam die mijn voorkeur heeft. ?[/quote]
@Kimberleyvo

Sorry in schrijf Jestin maar het is inderdaad Yestin? Maar wat leuk, keer niet de standaard namen die iedereen heeft :)
 
Dank je wel allemaal voor de reacties


En mommyfaye:
Ja inderdaad ik ben niet zo van de standaard namen. ? mijn andere kinderen hebben ook geen standaard naam. Alleen de naam van mijn oudste werd later ineens populairder. Maar toen ik hem zijn naam gaf hoorde je die ook niet veel. Ik wilde nooit zo’n naam uit het top 10 rijtje. Zodat als je je kind roept op het schoolplein er gelijk 5 op je af kwamen zeg maar ?.
 
Terug
Bovenaan