Hulp bij naam

A

Anoniem

Guest
Ik ben nog niet zwanger hoor maar we willen het wel binnenkort weer proberen. Van te voren hadden we gezegd dat het ons wel leuk leek als de kinderen allemaal een naam hebben waar een ij in zit.
We hebben nu een zoontje Thijs en als het een meisje zou worden zou het Jasmijn zijn. Maar stel nu dat de tweede een jongetje wordt. Weten jullie nog een leuke naam met een lange ij. Geen Stijn of Gijs, want dat lijkt teveel op Thijs.

Wat dacht je van Pepijn of Merijn?
We hadden besloten het bij een kindje te laten, maar bij mij begint het verlangen naar een tweede heel erg te komen.
Ben jaloers op elke zwangere vrouw.
succes

Hoi,
wat dacht je van Thijmen, Merlijn, Merijn, Marijn, Pepijn, verder kom ik eigenlijk niet met een jongensnaam...
Succes,
Sonja

Krijn ???
Ijner (zweedse naam)

verder kan ik ook niet zoveel bedenken. Misschien handiger om in een volgend leven te kiezen voor namen met een "e"daar zijn er meer van! :)

Wat dacht je van Teije, Tijl, Tijn, Augustijn, Boudewijn, Constantijn, Lodewijk, Myron, Mathijs, Meie, Maurijn, Meindert, Quirijn, Reinder, Reindert, Reinier, Reinout,  Ryler, Rijk, Sijmen, Valentijn, Wijnand.
Heb even lopen zoeken op namenzoeker, leuk om te doen.
Moelijk hoor, om een 2e jongensnaam te vinden die leuk bij Thijs past!
Succes,
Sonja

Terug
Bovenaan