Hulp bij naam

Hallo!

Als ik nog een jongetje zou krijgen dan stond Pepijn als naam erg hoog bij mij. Na de 20-weken echo wisten we dat weer een jongen kregen, vond mijn man dit ook goed. Ineens zegt hij een paar dagen geleden dat hij de naam toch niet zo leuk vindt en twijfelt....help! heb ik weken deze naam in gedachten gehad gaat hij twijfelen!
Onze andere zoon heet Melle en ik vind het erg leuk bijelkaar passen. Een andere optie, maar veel meer voorkomend en vind ik zelf minder leuk, is Robin. Ahh help...ik ben ineens in een namen-probleem gekomen en over aantal weken uitgerekend. Wat vinden jullie van Pepijn? Vinden jullie deze naam ook niet zo mooi? Je mag dit gewoon eerlijk zeggen hoor!
 
ik vind em superleuk en heel erg goed bij Melle passen!! zou ook voor Pepijn gaan ipv Robin. maar ja dan moet je wel je man nog overtuigen! heel vaak hardop zeggen, dan wentie er wel aan ;)! en anders verder zoeken ;)! heb je nog een tijdje??
 
Ik vind Pepijn niet zo leuk maar da's heel persoonlijk. Vind het overigens WEL heel leuk bij Melle passen dus daar hoef je het zeker niet voor te laten.

Jammer dat je man nu opeens twijfelt..... vaak hardop zeggen idd.

Vind Robin echt heel erg leuk! Ik krijg zelf 2 jongens (tweeling) over 7 weken en Robin stond zeker in m'n top 5!! (Is het overigens niet geworden)

Succes! Liefs Lynn.
 
hoi,
pepijn,ik ken deze naam al waardoor ik eraan gewent bent, maar bij het begin vond ik hem vreselijk..

maar melle en pepijn dat past goed bij elkaar.
robin vind ik van niet.

is JORNE niks voor je..past ook wel bij Melle.
(een kind bij ons op school heet zo)
 
pepijn valt inderdaad ook niet in mijn categorie ik krijg zelf ook een jongetje en zijn naam word jaiden ,, vond hem stoer en had er nog nooit eerder van gehoord ik had alles klaar gemaakt in eens hoor ik de naam overal ik baalde ontzettend was toe in staat om de naam te verandere maar ja dan moest ik de geboorte kaartjes weer overnieuw doen en me partner vond dit als enigste leuk maar wat stelt je partner voor ? misschien komen jullie er samen wel uit
 
hoewel pepijn en robin allebij niet mijn smaak zijn zou ik voor pepijn gaan, past leuker bij melle!
Is altijd lastig als er twijfels ontstaan over de naam... ppffff weet er alles van!succes.
 
Terug
Bovenaan