Hulp geboden?????

Ik wil een hoop raad geven ik heb een zoontje van 7 maanden en gek genoeg lijkt het alsof ik er meer gehad heb door erkenningen in dingen kwa babys maar dat komt ook een hoop door hulp van andere.

Chantal en Linda de meeste eerste sympthomen van tandjes is vooral veel kwijlen en het bijten op dingen.Mijn zoontje had bij 5 mannden al zijn eerste tandje en kwijlde er tijd al heel veel van.

Suzanne het beste om je kindje te leren kruipen is om zelf hoog te staan en dan hem roepen.Mijn zoontje sleepte zich en vandaag voor het eerst toen ik hem riep en hij omhoog moest kijken zat ie op handen en knieen en kroop heel langzaam een beetjemaar 8,5 is nog niet echt om je zorgen te maken een hoop kinderen kruipen nooit.En houden het bij"slepenën gaan dan lopen

Claudia omrollen kunnen ze heel vroeg mee zijn maar sommige kinderen zijn buikbabys en andere rugbabys dus probeer je baby te stuimuleren om zich te draaien.

En patriacia als je nog hulp nodig hebt laat het dan weten dan leg ik het wel uit hoe je het het beste kan doen maar het is wel moeilijk.

Ik heb echt geluk want ik heb een flinke grote baby die niemand hem zijn leeftijd geeft,hij is hele vlug met dingen maar ik weet hoe frustrerend het begin kan zijn dus ik hoop dat ik jullie hier meegeholpen heb of nog kan helpen xxx cindy
 
Terug
Bovenaan