Hulp gevraagd

Hallo Meiden,

ik hoopte dat ik dit berichtje niet had hoeven sturen maar ik heb jullie hulp nodig.

Het is vandaag mijn 34 dag van mijn cyclus (eerdere cyclussen van 26,34,30 dagen) en ik heb vanochtend dus getest met Clearblue en ochtendurine. Er verscheen zowaar een kruisje (wel wat vagig, maar toch duidelijk zichtbaar ook volgens mijn vriend).

Zoals je begrijpt hebben we een gat in de lucht gesprongen. Maar om alle onzekerheid weg te nemen (tenminste dat dachten we) heb ik vanmiddag een predictortest gekocht en deze ook meteen gedaan. Helaas was deze test negatief.

Wat nu? Ben ik nou wel of niet zwanger? Ik heb nog een Clearblue test en nu ga ik deze morgenochtend maar doen. Meiden, help me alsjeblieft, ik weet het even niet meer!!

Dikke kussen een hele onzekere kimmie
 
'k denk dat de kans groot is dat je zwanger bent. Predictor geeft namelijk later een positieve test aan dan clearblue......'k zou het over een weekje nog eens proberen.
 
Kimmie wat akelig. Al zo in de wolken en dan toch met beide benen op de grond. Morgen zou ik die clear-blue test zeker doen, dan weet je waar je aan toe bent.
Nu veel afleiding zoeken, dan is het snel morgen en grote kans dat je dan weer een gat in de lucht kunt springen. Veel sterkte komende langzaam voorbijgaande uren
 
Ik lees altijd een kruis (of streep) betekent toch echt dat je zwanger bent!!! Ik begrijp je onzekerheid ik zal zelf ook helemaal gek worden!!

Hou het bij die eerste test, dus positief en ik hoop dat hij morgen een dikke vette plus aangeeft!!!

Sterkte liefs moi xxx
 
Bedankt meiden, ik moet eerlijk zeggen dat ik wel hele zere borsten heb sinds een week. En die streep/kruis stond er echt. Maar omdat ik het zo graag wil, ben ik ook heel erg bang dat het toch niet zo is.

Groetjes Kimmie
 
Terug
Bovenaan