hulp gevraagd!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Mijn lichaam is een beetje van slag. Ik weet niet meer wat ik er van moet denken
mijn verhaal in het kort:

9 februari ben ik bevallen bij een zwangerschap van 22,6 wkn. Ons meisje was niet levensvatbaar buiten mijn baarmoeder.

9 maart ben ik voor het eerst weer ongesteld geworden. na een cyclus van 28 dagen werd ik op 6 april weer ongie. Keurig netjes. Ik had wel een langere cyclus als voorheen (rond de 24,25, 26 dagen)

Nu moest ik tussen 1 en 3 mei ongie worden. 1 mei had ik een heel klein beetje lichtbruin verlies, tot nu toe elke dag het zelfde. Het word niet rood het is zeg maar een beetje slijmerig lichtbruin. Bij het afvegen niets en in een maandverbandje heel heel weinig. Ik dacht de eerste dagen nog dit zet zich straks wel door. Maar vandaag nog steeds niet. Ik vind het zo gek ik heb dit nog nooit gehad. Nooit eerst bruinverlies altijd hup ongie en dat was dat. Ik heb trouwens geen zwverschijnselen maar ik ben een beetje bang dat mijn cyclus van slag is en dat ik nu heel onregelmatig ga zijn?

Kan iemand mij helpen? heeft iemand daar ervaring mee?

alvast bedankt.

liefs talke

Ik heb er geen ervaring mee maar weet inmiddels wel hoe vreemd je lichaam soms kan werken. Als je het even afwacht heb je kans dat het vanzelf weer een normale cyclus wordt. En als je het echt niet vertrouwd, ga dan even langs de dokter. Je lichaam heeft nogal wat meegemaakt de laatste maanden, dus die zal het echt niet vreemd vinden als je vragen hebt!

Succes!

Liefs cjpt

Hoi Talke,

Wat ontzettend naar zeg. Dat hoop je echt niet mee te maken. Veel sterkte nog met het verwerken!

Na een volledige zwangerschap kan het een jaar duren voor je cyclus weer normaal opgang is. Het duurt dan ook 9 maanden voor de hormoonspiegels weer normaal zijn. Ik denk dan ook dat het een aardige tijd kan duren als je veel te vroeg bent bevallen zoals jij.

Tja,

Ik vraag het me echt af meiden. Omdat mijn vorige cyclus toch netjes was, was ik er min of meer van uitgegaan dat het lichaam zich weer hersteld had. Toch vreemd dat ik de vorige cyclus een gewone menstruatie had terwijl het er nu op lijkt dat het uitblijft.

Omdat hier toch meerdere meiden zijn die onregelmatig zijn en met bruinverlies te maken hebben, had ik zoiets van misschien vind ik hier een antwoord.

liefs talke

Terug
Bovenaan